Gravatar

#1 Graversen 14 år siden

Imponerende som de kan photoshop Kristen Stewart til ukendelighed, det er dog ikke værrer end den første films plakat, hvor hun ligner en 9 årig pige.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 Boogie 14 år siden

Jeg håber næsten det der er fake, for sådan ser det i hvert fald ud!
Og er det egentlig ikke meningen at Jacob Black har langt hår? :s
'You either die a hero, or live long enough to be in the sequel..' - Harvey Dent i TDK spoof.
Gravatar

#3 database 14 år siden

#3 Jo der står vidst skrevet i nogen, at han har samlet sit lange hår i en hestehale.
Gravatar

#4 Lady Arwen 14 år siden

ej ham der spiller Jacob er bare klam... men Pattinson er nu meget lækker ;)
Doctor Who <3
Gravatar

#5 Kaza 14 år siden

Jacob Black får klippet kort hår efter at han bliver varulv, hvis jeg husker rigtigt..
Gravatar

#6 filmz-chiara 14 år siden

WOW er du da SINDSSYG der er blevet brugt photoshop på den - ALT for meget... ved ikke hvad de ligner - kunstige er i hvert fald der første ord som falder mig ind!

men robert pattinson er stadig over lækker (selvom han ser fake ud)
Gravatar

#7 MovieNerd 14 år siden

ser lidt fesen ud efter min mening...
Gravatar

#8 Nicki52 14 år siden

Kaza (5) skrev:
Jacob Black får klippet kort hår efter at han bliver varulv, hvis jeg husker rigtigt..

Ja, i bøgerne, men i skuespillere bar paryk.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 bodilsupergl 14 år siden

Pattison er GRIM !! og ham der spiller jacob er da 100 gange pænere selv om at han er kort i det, og jeg er desuden lykkelig for at han fik klippet den der lange paryk af hovedet, for det var da godt nok noget fesent lårt !!
Gravatar

#10 Lady Arwen 14 år siden

kom egentlig lige til at tænke på, hvorfor de har gjort Michael Sheen så grim... Han er da ellers ganske nydelig at se på normalt! skuffende...
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: