Gravatar

#1 CensoreD 11 år siden

WoW! den plakat er fantastisk!
Gravatar

#2 Outbound Sith 11 år siden

Meh... Jeg ville have været mere begejstret, hvis vi ikke havde set den slags plakater utallige gange før i forbindelse med tvivlsomme gysere...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#3 doom WAD 11 år siden

#2 E9
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

Udkommer der nogen gysere længere, som ikke smækker ordene "Based on a true story" på plakaten? Jeg satser på at se dem på "Prometheus" i biografen.
War. War never changes.
Gravatar

#5 Thomsen 11 år siden

"Based on a soon-to-be-true story".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6 Highland Park 11 år siden

#4: Det er et første udkast til "Prometheus"-plakaten - blot med arbejdstitel og tilfældige navne. Den menneskelige prototype forud for den allerførste face hugger.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Darth Hansen 11 år siden

Det er jo næsten en tro kopi af designet til horror spillet Dementium 2 der udkom for nogle år siden til DS'eren.
http://www.google.dk/imgres?q=dementium+2&hl=d...
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

#7 Hahahaha hvor awesome! Jeg tror ligefrem, at filmfolkene ville kunne tabe en retssag på det her.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 misuma 11 år siden

Jeg synes den ser ret okay ud.

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10 Thomsen 11 år siden

#9 - Helt enig. Jeg vil gerne se den.

Men jeg synes stadigvæk, at det er en gigantisk fejltagelse, at de har ændret titlen. "Possession" lyder alt for generisk i et marked, der flyder over med billige gysere om dæmonbesættelse. Det handler om at skille sig ud. Den oprindelige titel eller endda titlen på artiklen, som idéen stammer fra, "Jinx in a Box", ville være et langt, langt bedre valg. "Possession" kommer bare til at drukne i mængden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: