Gravatar

#91 loki 14 år siden

#88 takker.

Damn den ser hollywoodsk ringe ud. Ikke om jeg så fik gratis adgang.
www.peakoil.dk
Gravatar

#92 The Dark Knight 14 år siden

#91 Jeg synes heller ikke den ser særligt god ud. For få loacations i traileren til at jeg kan sige om den er god.
Gravatar

#93 Muldgraver 14 år siden

Hvis bare ikke stilen var så fjollet plasticsk og legefortøjet, ach, og hvis de så lige brugte lidt tid på at få en nordisk følelse af klipper og hav og kulde og sommeraften ind i filmen, kunne det måske være til at holde ud, alas, det virker ikke til at være tilfældet, æv. For tanken om at en ung Thor får sig en manddomsprøve er da meget fed, omend der skulle være en særdeles snu Loke og endnu mere snedig Odinhøvding til at understøtte Thors prøvelse. Og så ikke noget popvictoriansk romantik, tak. Hmm, måske er jeg for tidligt ude med blot en fordom...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#94 MOVIE1000 14 år siden

#93 så er det ikke en tegneserie filmatisering vel?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#95 MikkelHJ 14 år siden

Jeg synes, dragterne ser meget festlige ud. Dog ser Thors dragt mere autentisk ud i
The Incredible Hulk Returns

Jeg ved ikke, om der er nogen, der har set den?

Det er en tv-film fra 1988, der begynder seks år, efter tv-serien sluttede.

David Banner er blevet ansat på et institut, hvor han og et hold forskere arbejder på en Gamma Transponder. Det er to år siden, han sidst har forvandlet sig til Hulk, og han håber på, at Transponderen kan opæve virkningerne af gammastrålingen.

Donald Blake, en af Banners gamle elever, lægger vejen forbi for at fortælle, at han har fundet en hammer, der, når han holder den frem og råber "Odin", kan påkalde Thor. Det gør han så selvfølgelig efterfølgende for at bevise sin påstand, og Vupti! Så er der viking.

Thor begår den fejltagelse at gøre David Banner vred, og [url= det efterfølgende slagsmål[/url] bliver laboratoriet svært beskadiget og arbejdet med Gamma Transponderen lider et alvorligt tilbageslag.

Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#96 Muldgraver 14 år siden

#94 Hmm, nej, det kan du jo nok have ret i... i hvert fald sikkert ikke Marvels tegneserie...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#97 megamdk 13 år siden

Glæder mig som en sindssyg til at sidde (formentlig) alene i biografen og se den! Ligner på en prik tegneserierne og kan kun stille mig på linje med #40 og #42!

Sikke en kultur med alle de her online kritikere som bare skal have lufte deres indskrænket meninger om et materiale, de simpelthen ikke har en ### forstand på!

Men igen.. I har ret til jeres mening, uanset hvad jeg mener om den..
Gravatar

#98 Kviesgaard 13 år siden

Jeg har faktisk set omtalte film. Kan huske at jeg var temmelig skuffet over at HULK ikke mindede ret meget om tegneserieudgave. Da jeg blev ældre begyndte jeg dog at se sagen i et andet lys.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#99 Sweetiebellefan 13 år siden

Det bliver en lang Bluray ønskeliste næste år, og Thor er en af dem.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#100 djibyman2-the seque 13 år siden

Har kun set billeder indtil videre, ser ikke alt for lovende ud, men jeg venter lige med at råbe for højt til jeg har set traileren.

Skriv ny kommentar: