Gravatar

#21 warpig247 13 år siden

han ligner sku en gammel dranker der har klædt sig ud til en star trek convention :)
PUT THAT COOKIE DOWN
Gravatar

#22 mrlovanhey 13 år siden

Føj for den onde raseme nogle dragter. En skam det skal være så moderne og ironman smart.

Så hellere noget ringbrynje tak.
Gravatar

#23 The Dark Knight 13 år siden

Marvel fails yet again
Gravatar

#24 JHP 13 år siden

Ligner en lyserød candyfloss verden man ik vil træde ind i ..
Gravatar

#25 simonselvfed 13 år siden

Åhhh nej... Come on...
"One gay beer for me gay friend and one normal beer fer me, because I'm normal." - In Bruges
Gravatar

#26 Kviesgaard 13 år siden

Rolig nu folkens. Det er jo kun et 2D billede i ser på. Når først skidtet er blevet konverteret til 3D, så konverterer jeres holdning også, for alting bliver jo per automatik bedre i 3D
(eller gør det ... ?)
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#27 Toby John 13 år siden

Jeg kan meget godt lide at de har figureret Valhalla (hvor jeg tror de er på billedet) som er dødt sten-tempel...
Gravatar

#28 MOVIE1000 13 år siden

HAHHA, det ligner sgu et mode show :D og hva fanden er det for en klodset hammer de har givet Thor. Det ligner næsten en batman dragt, der mangler bare lige "nipples" :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#29 cookiedude91 13 år siden

willierap (12) skrev:
@#8: Han skal have en klap for øjet pga at han gav sit ene øje til jætten Mimer til gengæld for alverdens visdom fra Mimers brønd. Det er i hvert fald forklaringen fra de gamle gudesagn.


Du trænger vist til at læse lidt op på din nordiske mytologi;) det er odin der solgte sit øje, ikke thor:)
Gravatar

#30 Kviesgaard 13 år siden

#29

Hvor henne skriver Willierap at det er Thor, som har givet sit øje i pant? Willieraps indlæg er så vidt jeg kan se jo et svar til #8 PedeMeister, der spørger om hvorfor han har en klap for øjet. Jeg antager at PedeMeister her refererer til det billede, som denne her tråd omhandler, og der er det da Odin i skikkelse af Anthony Hopkins, som har en klap for øjet.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah

Skriv ny kommentar: