Gravatar

#31 Alex- 12 år siden

Nu må jeg sige at min forventninger faldt i den modsatte retning end hvad jeg havde håbet. Jeg havde ikke lige opfattet at der er tale om en animationsfilm. Havde glædet mg til at se Tintin i levende live. :/
Gravatar

#32 xero--- 12 år siden

Fedt! Så mangler vi bare en Sten & Stoffer, og så tror jeg heller ikke der er meget mere barndom at spolere.
Gravatar

#33 Schranke 12 år siden

#32
Nej, har lige læst de 2 ud af 3 bøger i "The Complete Calvin & Hobbes" vil ikke se dem på lærde, de lever fantastisk på parpir men ikke andre steder.
Gravatar

#34 xero--- 12 år siden

Schranke (33) skrev:
#32
Nej, har lige læst de 2 ud af 3 bøger i "The Complete Calvin & Hobbes" vil ikke se dem på lærde, de lever fantastisk på parpir men ikke andre steder.


Mon Spielberg vil se sådan på det?
Gravatar

#35 MOVIE1000 12 år siden

Nu har jeg kigget på den ørken i et stykke tid og den virker altså for kunstig og for mange bakker eller er det bare mig?? Det ligner godt nok også den ørken fra tegneserien, men jeg har ikke set sådan en ørken siden jeg så Alladin.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#36 Bruce 12 år siden

#35 Jeg ved ikke om du virker kunstig, eller har for mange bakker. Svært at se ud fra billedet!

Men her er et billede fra Den Engelske Patient:

http://www.dvdbeaver.com/film/ep/beginning-ending....

Et andet
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#37 MMB 12 år siden

#36

Hvordan er det nu, det er med links fra bæveren? ;)

EDIT: Nu virker det sgu ;)
Gravatar

#38 Bruce 12 år siden

Foeller (37) skrev:
Hvordan er det nu, det er med links fra bæveren? ;)


CTRL-C og CTRL-V i browserens URL linie ;)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#39 Neranders 12 år siden

MOVIE1000 (35) skrev:
Nu har jeg kigget på den ørken i et stykke tid og den virker altså for kunstig og for mange bakker eller er det bare mig?? Det ligner godt nok også den ørken fra tegneserien, men jeg har ikke set sådan en ørken siden jeg så Alladin.


Den ørken jeg har været i er også meget bakket, men det var kun meget få, der var så høje som på det billede. Men jeg tvivler på det er samme ørken som Tintin er i. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#40 Slettet Bruger [816731449] 12 år siden

Deres øjne er stadig døde.
Danish representative at the 68th Venice Film Festival.

Skriv ny kommentar: