Nu må jeg sige at min forventninger faldt i den modsatte retning end hvad jeg havde håbet. Jeg havde ikke lige opfattet at der er tale om en animationsfilm. Havde glædet mg til at se Tintin i levende live. :/
#32 Nej, har lige læst de 2 ud af 3 bøger i "The Complete Calvin & Hobbes" vil ikke se dem på lærde, de lever fantastisk på parpir men ikke andre steder.
#32 Nej, har lige læst de 2 ud af 3 bøger i "The Complete Calvin & Hobbes" vil ikke se dem på lærde, de lever fantastisk på parpir men ikke andre steder.
Nu har jeg kigget på den ørken i et stykke tid og den virker altså for kunstig og for mange bakker eller er det bare mig?? Det ligner godt nok også den ørken fra tegneserien, men jeg har ikke set sådan en ørken siden jeg så Alladin.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nu har jeg kigget på den ørken i et stykke tid og den virker altså for kunstig og for mange bakker eller er det bare mig?? Det ligner godt nok også den ørken fra tegneserien, men jeg har ikke set sådan en ørken siden jeg så Alladin.
Den ørken jeg har været i er også meget bakket, men det var kun meget få, der var så høje som på det billede. Men jeg tvivler på det er samme ørken som Tintin er i. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#31 Alex- 13 år siden
#32 xero--- 13 år siden
#33 Schranke 13 år siden
Nej, har lige læst de 2 ud af 3 bøger i "The Complete Calvin & Hobbes" vil ikke se dem på lærde, de lever fantastisk på parpir men ikke andre steder.
#34 xero--- 13 år siden
Mon Spielberg vil se sådan på det?
#35 MOVIE1000 13 år siden
#36 Bruce 13 år siden
Men her er et billede fra Den Engelske Patient:
http://www.dvdbeaver.com/film/ep/beginning-ending....
Et andet
#37 MMB 13 år siden
Hvordan er det nu, det er med links fra bæveren? ;)
EDIT: Nu virker det sgu ;)
#38 Bruce 13 år siden
CTRL-C og CTRL-V i browserens URL linie ;)
#39 Neranders 13 år siden
Den ørken jeg har været i er også meget bakket, men det var kun meget få, der var så høje som på det billede. Men jeg tvivler på det er samme ørken som Tintin er i. :)
"That's rough, buddy."
#40 Slettet Bruger [816731449] 13 år siden