Gravatar

#1 filmkorn.dk 15 år siden

Er det bare mig eller er Wolverines klør blevet længere end i X-Men filmene?

Bare instruktøren ikke laver en Paul Anderson AvP - bigger is better - dummert.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

#1: Jeg tror, at du har ret. Tanken har hvert fald også strejfet mig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 Morpheus 15 år siden

# 1.

Det er rigtigt. Det ser hvertfald sådan ud på de to første billeder. På det tredje billede, synes jeg, de ser meget normale ud.
Gravatar

#4 filmkorn.dk 15 år siden

Hmm, men da det er en prequel kan de jo være blevet slidt lidt siden ;)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#5 Queequeg 15 år siden

Ja, de er en del længere. Det er specielt tydeligt på det første billede.

Sammenlign selv: http://www.aolcdn.com/red_galleries/xmen-wolverine...
Gravatar

#6 LasseUk 15 år siden

Er jeg den eneste der er ligeglad med at de er blevet længere? I think he looks cool!
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#7 Petrescu 15 år siden

Jeg er sådan set også ligeglad med kløernes længde, så længe at filmen er konsistent på det område.
Gravatar

#8 filmz-Ipkiss 15 år siden

Er du sindsyg Jackman har pumpet godt til den her...! Synes personligt at det først er nu han RIGTIG ligner Wolverine!
Gravatar

#9 filmz-loke76 15 år siden

Må indrømme at jeg nok mest er spændt på Schreiber som Victor Creed. Da jeg hørte det var ham tænkte jeg meh, men efter at have set billeder osv er jeg faktisk rigtig spændt på hans præstation, om han er tilpas sadistisk..
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#10 filmz-Grevefar 15 år siden

Er egentlig også ligeglad, eller, måske ikke så meget, som jeg faktisk synes at det ser bedre ud og de virkede små i X-Men. ;)

Skriv ny kommentar: