Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Link til gammel tråd

Noget skal jeg jo lige skrive så ehmm Fredag er Wii! dag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-NeoDk 17 år siden

Og den skal jeg bare have :D
Kan næsten ikke vente :D

Må lige sige igen, at jeg har spillede på den i søndags :D
Gravatar

#3 ks 17 år siden

Ja, den ser fandme fed ud. Nintendo har virkelig ramt hovedet på sømmet med den Wii mote. Allerede nu ligner Wii en langt, langt større succes end Gamecube nogensinde kom i nærheden af. Nu er den jo ligefrem en værdig konkurrent til XBOX og PS3.
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

Hehe yep fryder mig også over det, og hvis Der så bare kommer nogle FPS der ikke styres ved hjælp af boksmetoden, så kan den genren faktisk også blive ret intressant.

Men ja Fredag bliver en god dag, håber jeg kan købe et RGB Scart kabel fra dag 1 af.
Gravatar

#5 Captain Vallo 17 år siden

Ehm ...
Nu har jeg vist ikke fulgt ordenligt med igen, Elwood.
Boksmetoden?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#6 Patriarch 17 år siden

Sjovt - på mig viker WII som om den er lidt en faliure. Den skalnok sælge - men som jeg skrev andet sted synes den at være end bedre ide end den er udført.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

#5 istedet for at ens karakter på skærmen drejer med det samme, når man "svinger" Wiimoten til siden, så skal man forstille sig der er en usynlig Boks

Lidt ligesom et RTS spil, du førem markøren ud til siden og først der scroller du på mappet, eller i Wii tilfælde, først når du når kanten af denne boks drejer din karakter sig i spillet

#6 jeg er nu ikke enig, men vi har jo alle vores meninger, men man kan sammenligne det med Nintendo DS, da den kom frem var det også meget Gemiky(staveplade for sure!) men efter tror det var et års tid, så kom de imponerende spil frem, og nu fremstår den som en af de stærkeste håndholdte konsoller.

Vi vil også opleve hel unikke oplevelser på Wii, men self. vil der altid være nogen som synes at den er en Faliure, sådan som du skriver det, men jeg er ikke en af dem 8-)
Gravatar

#8 elwood 17 år siden

Det ikke Ingame, men damm det er utrolig hvad 1 min CG kan gøre for et spil, men nu det heller ikke hvilket som helst spil.

[url= halo haters beware![/url]

Den blev released en gang i nat, under ESPN da der var halvej.

Damm jeg glæder mig sku, to Finish the Fight.
Gravatar

#9 myggen 17 år siden

I den forbindelse kan jeg tilføje, at man på halo3.com kan tilmelde sig multiplayer-betaen (eller rettere: søge om at komme med).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#9 dog ikke for europa endnu, den kommer først senere 8-)

Skriv ny kommentar: