Gravatar

#1 jessup 18 år siden

Regler:

Stil et filmrelateret spørgsmål, få det gættet, og stil et nyt.

Hvis der går længere tid uden spøgsmålet er gættet kan man bede om hints.

Der må maksimalt gå 2 dage fra at et triviaspørgsmål er blevet gættet til der bliver skrevet et nyt. Hvis der ikke høres nogen bekræftelse eller hints fra quizmasteren indenfor 2 dage efter spørgsmålet er blevet postet, går turen videre til den første den bedste.

Ingen Google, IMDB osv.

Charles Chaplin har fået to æres Oscars men fik faktisk en "rigtig oscar" i 1973, men for hviken film og hvilken kategori?

Gammel tråd: http://www.filmz.dk/forum/item/26563/#first
This is just until June
Gravatar

#2 chuck 18 år siden

Musik til Limelight til trods for at den er fra 50'erne
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 jessup 18 år siden

Det er selvfølgeligt rigtigt - nu er det slut med Oscar spørgsmål fra min side - du er et endeløst afdyb af fakta på det område:)
This is just until June
Gravatar

#4 jessup 18 år siden

er der nogen?
This is just until June
Gravatar

#5 chuck 18 år siden

Sorry, sorry. Hmm, jeg plejer ellers at være den første til at bande over langsomme folk :o)

Shaft så dagens lys i 1971 i skikkelse af Richard Roundtree og Samuel L. Jackson var Shaft i genindspilningen fra 2000, men hvem instruede henholdvis udgaven fra 1971 og 2000?
Gravatar

#6 Benway 18 år siden

Gordon Parks og John Singleton?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 chuck 18 år siden

#6 Jep, Parks og Singleton it is.
Gravatar

#8 Benway 18 år siden

Sergio Leones genindspilning af "Yojimbo" "A Fistful of Dollars" brød mange regler for hvordan tidligere westerns var blevet lavet. En bestemt uofficiel regel havde sagt at to ting ikke måtte kunne ses i samme billede. Hvilke to?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 chuck 18 år siden

#8 Hehe, den tror jeg godt Hasselguff og jeg kan klare.

En affyret pistol og manden der rammes.
Gravatar

#10 Benway 18 år siden

#9 Jep, det er rigtigt. :)

Skriv ny kommentar: