Gravatar

#1 filmz-The-Real-1 20 år siden

Har netop modtaget en mail fra BioZonen, og fået at vide at "Bad Boys 2" får premiere 10. oktober
... eller godt 3 måneder efter USA-premieren, og en måned efter Sverige-premieren!

Nu er 3 måneder måske ikke så lang tid at vente, men tag nu film som "The Sum Of All Fears", "Barbershop" og "Changing Lanes", og den nye film "Just Married" dem havde jeg på DVD kode 1, længe før den danske premiere, dette er film som jeg ellers gerne vill have set i biografen, så det irritere mig at der skal gå så lang tid før de er i biograferne herhjemme.

Nevermind!
... jeg ville bare af med mine aggressioner !

God weekend!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#2 filmz-Wacker 20 år siden

Well, jeg så I Spy heroppe i sverige i marts, og set den først kommer i juni i Danmark.. Phone booth har været siden 11/04. Final distination 2 kommer 13 Juni, mens vi må vente til 22 august herhjemme. Ved godt at DK ikke er så stort, men det burde da ikke påvirke hvornår vi skal se film...
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#3 filmz-Alex De Large 20 år siden

Synes da det er fusket... Men nogle gange er vi heldige. X2 er et af de tilfælde. Og Sex and the city season 4 havde verdens premiere på dvd herhjemme. Ok, der var vi måske knap så heldige... Men det samme galdt for den nylig udkomne Futurama Season 3.
Gravatar

#4 Skobbolop 20 år siden

:D..jeg var lige ved at blive bange da du nævnede sex and the city..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

Skriv ny kommentar: