Gravatar

#1 filmz-Bwana 16 år siden

Er der nogen der ved om en dansk TV-kanal transmitterer oscar showet 2008 direkte? Dette naturligvis forudsat om showet bliver til noget pga Writers Guild strejken.
Gravatar

#2 Yoda 16 år siden

Jeg håber på, at det bliver på en kanal, jeg kan tage. Jeg græd snot sidste år, da de sendte showet på TV2Film, som jeg ikke har. Håber på Zulu eller en af DR-kanalerne!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 chuck 16 år siden

Det bliver sendt på TV 2 Film.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4 Yoda 16 år siden

Røvhuller!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 dolphinfriendly 16 år siden

Sidste år streamede jeg showet, kan dog ikke huske med hvilket program...

Gravatar

#6 Yoda 16 år siden

Hvis du kommer på det, så må du gerne sende et hint i min retning, hr delfin ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 e-male 16 år siden

Jeg streamede det også sidste år. Jeg tror det var TVU player jeg brugte.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 Jep Tvu Player skal nedlastes og så må man bare holde udkig efter en af kanalerne der streamer Oscar.

download tvuplayer fra nettet af.

installere den og starte den op, der vil være en kanal der hedder Academy Awards den har nummer 51222. det er direkte fra ABC's feed 8-)


Taget fra sidste års Oscar tråd, så det vil sikkert være en anden kanal, men det ser ud til vi skal leve med Lag igen "dette er kun træls hvis man sidder på filmz IRC kanal og gætter på vinder TV2 film er nemlig foran"

se for øvrigt tråden fra sidste år Her


Hmm hva dælen mente jeg med det her i sin tid ?

Star Trek snake skin gold wtf kan man sige det hehe.

Det må ha været en kommentar til en Kjole da vi sad og stenede med at se den røde løber 8-)

Der er faktisk mange sjove kommentarer i den tråd fra filmz'er

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Wrangque 16 år siden

Vent... there's a Filmz IRC channel!?
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

#9 "Someone call for the Shoveler I think this one been living under a rock"

8-)

Hehe yep jeg er der ikke hel så tit, men til OScar er det ret munter at sidde og snakke, hvis ikke det var for det forbanede lag på oscar stream.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: