Gravatar

#21 filmz-kaotmus 17 år siden

Jeg vil gerne bytte med Akira Kurosawa Collection (som jeg også skrev i http://filmz.dk/forum/item/24172/#54
Gravatar

#22 Malte006 17 år siden

Hej.

Det er ikke helt nok. Kan vi evt. sige, at du smider lidt penge oveni? Er du med på den?

Mvh Malte
Gravatar

#23 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 21 Skal vi mødes i den kommende uge og handle ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#24 filmz-kaotmus 17 år siden

#23: ja! :-)
Gravatar

#25 filmz-JuulDK 17 år siden

My Big Fat Greek Wedding, Titanic og Ali vækker interesse til bytte...
Gravatar

#26 filmz-kaotmus 17 år siden

#25: hvad kunne du tænke dig at bytte med?
Gravatar

#27 filmz-JuulDK 17 år siden

Jamen hvad kunne interessere dig?? Du ku jo f.eks nævne genre eller skuespiller(e), og så skal jeg se om du rammer plet:)
Gravatar

#28 filmz-kaotmus 17 år siden

#27: det bliver jo bare meget hurtigt omfattende...

Film: De fleste James Bond film, Elskeren, sin city, The office juleafsnittene, Lady Vengeance, sympathy for mr vengeance, match point, grave of the fireflies, memento, once upon a time in america, thank you for smoking, alt af kiarostami, det meste af Tarkovsky, out of sight, lady in the water...
Gravatar

#29 filmz-JuulDK 17 år siden

Desværre kan jeg ikke være behjælpelig med nogle af de nævnte titler...:(
Gravatar

#30 filmz-kaotmus 17 år siden

#29: jeg kan da nævne en flok til: Ghostbusters, stor ståhaj, madagascar, mange disney tegnefilm, United 93, Below, Team America, Troja, Vild med Mary, film noir generelt, Tokyo Godfathers, Steamboy, sixth sense, The People Vs. Larry Flynt, Millers crossing, Mirrormask, Liar Liar, Last Boy Scout, Howls moving castle, Chasing Amy, An evening with Kevin Smith, Bend it like Beckham, Antz, Mulholland Drive, 13 going on 30, 25th hour, og endelig Spring, Summer, Autumn, Winter...and Spring,

film af Fellini, David Lynch, Spielberg, Woody Allen, Wong Kar-Wai, Danny Boyle
med Owen Wilson, Al Pacino, Jodie Foster, Adam Sandler, Peter Sellers, Russel Crowe, Johnny Depp, Drew Barrymore, Natalie Portman, Kevin Spacey, Tom Hanks

Tv-serier: Homicide, Band of Brothers, Carnivale, evt. Babylon 5, Simpsons, South Park,

Som du kan se, er jeg rimeligt åben, så kom frisk med nogle andre bud :-)

Skriv ny kommentar: