Gravatar

#11 filmz-Chemic 18 år siden

DVD'ens nedtur? Tror man så også på det?
Går ud fra du tænker på blu-ray?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#12 filmz-maxhh 18 år siden

Jeg slipper aldrig min VHS-samling. Og kunne på ingen måde finde på at udskifte en VHS'er med en DVD'er, med mindre vi snakker udvidet directors cut oder so...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#13 filmz-Chemic 18 år siden

Øøøøøøøhh ?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#14 filmz-maxhh 18 år siden

Blot en indskudt kommentar om VHS-båndene, og min tilknytning til min egen samling...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#15 chandler75 18 år siden

Jeg tror aldrig jeg kunne finde på at se en VHS-film igen... jeg ville simpelthen finde den tekniske kvalitet (eller manglen på samme) for distraherende. Jeg tror trods alt ikke det samme bliver tilfældet med dvd'erne.

Men man kan selvfølgelig aldrig vide i hvilken retning vinden blæser... folk smed jo også nærmest deres LP/Vinyl-samlinger ud for nogle år siden, og de er jo stadig populære - både gamle vinyler, og mange bands (også større, som Depeche Mode) udgiver jo også deres musik på vinyl samtidig med CD. Så måske får VHS comeback engang i fremtiden...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 inflector 18 år siden

#15 hehe ligesom smølferne og kasette båndet også vender stærkt tilbage i det næste årti :D

Har det på samme måde som chandler, dælme også længe siden jeg byttede de sidste af mine videobånd. Det eneste jeg ikke bryder mig om ved dvd er skrøbeligheden. Selvom jeg passer meget godt mine dvder, virker nogen af dem simpelten ikke optimalt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#17 gi-jones 18 år siden

Vinyl-tingen kan jo forklares med at det i teorien er en højere lydkvalitet. Noget tilsvarende kan vist næppe påstås om VHS :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 chandler75 18 år siden

# 17 Sandt - og så er mediet jo også mere holdbart end cd.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 filmz-Kadann 18 år siden

#17 -

Præcis. Vinyl ser i øvrigt ud til at være på fremmarch endnu en gang i Danmark. Hi-Fi Klubben sælger åbenbart så mange pladespillere, at de har besluttet sig for at lancere en forholdsvis billig én i deres eget mærke, Argon.

Den ser godt nok mistænkelig meget ud som Pro-jects pladespillere, men at man bruger energi på at lancere sådan en, frem for bare at sælge andres produkter, må jo betyde at de regner med et habilt salg.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#20 davenport 18 år siden

...havde helt glemt VHS...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: