det lyder fint. Jeg mener der er dk tekster på aflytningen, men jeg tjekker det lige idag (der er i hvert fald dansk tekst bag på coveret, så mon ikke?). Det er jo sjovere/billigere at sende flere ad gangen, så hvis du kan finde flere, du kunne have lyst til, ville det være fedt...
der er ganske rigtigt danske tekster på Aflytningen. Jeg har desværre ikke djævelens advokat, men jeg kan lægge disse til listen: Terminalen Out of Sight (R1) 007: Never Say Never Again Drabet (Per Fly) Celebrity (woody allen) The Secretary Finding Neverland
Sig endelig til, hvis der er andre, du er på udkig efter - det kunne jo være, jeg blev fristet :-)
Jeg kan i øvrigt sagtens lokkes til at aftage andre film end dem på listen! For nu at nævne yderligere nogle eksempler: Pink Panther collection, Raising Helen, Ghostbusters 1&2, The Weather Man, The Jacket, The Whole Nine Yards, Brotherhood of the Wolf aka "pagten"...
#11 filmz-kaotmus 17 år siden
Die Hard 2
Thin red line
Dr Strangelove
#12 filmz-div 17 år siden
The Thing
Motorsavsmassakren dir. cut - Hvilken version ?
Bound
dem som ikke er i folie, hvad stand er de i ?
Og hvad skal du ha for de titler jeg har sat ind her `?
#13 filmz-kaotmus 17 år siden
For de fire: 100 + porto?
#14 MouseMickey 17 år siden
#15 filmz-kaotmus 17 år siden
#16 MouseMickey 17 år siden
#17 filmz-kaotmus 17 år siden
Terminalen
Out of Sight (R1)
007: Never Say Never Again
Drabet (Per Fly)
Celebrity (woody allen)
The Secretary
Finding Neverland
Sig endelig til, hvis der er andre, du er på udkig efter - det kunne jo være, jeg blev fristet :-)
Jeg kan i øvrigt sagtens lokkes til at aftage andre film end dem på listen! For nu at nævne yderligere nogle eksempler: Pink Panther collection, Raising Helen, Ghostbusters 1&2, The Weather Man, The Jacket, The Whole Nine Yards, Brotherhood of the Wolf aka "pagten"...
#18 MouseMickey 17 år siden
#19 filmz-kaotmus 17 år siden
#20 filmz-kaotmus 17 år siden