Gravatar

#11 filmz-kaotmus 17 år siden

Solgt:
Die Hard 2
Thin red line
Dr Strangelove
Gravatar

#12 filmz-div 17 år siden

Mirakel
The Thing
Motorsavsmassakren dir. cut - Hvilken version ?
Bound

dem som ikke er i folie, hvad stand er de i ?
Og hvad skal du ha for de titler jeg har sat ind her `?
"Cinderella Man"
Gravatar

#13 filmz-kaotmus 17 år siden

De er i fin stand med mindre andet er noteret. De afspiller alle perfekt.

For de fire: 100 + porto?
Gravatar

#14 MouseMickey 17 år siden

Oceans 12 R2DK stadig i foile for Aflytningen? Danske tekster?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#15 filmz-kaotmus 17 år siden

det lyder fint. Jeg mener der er dk tekster på aflytningen, men jeg tjekker det lige idag (der er i hvert fald dansk tekst bag på coveret, så mon ikke?). Det er jo sjovere/billigere at sende flere ad gangen, så hvis du kan finde flere, du kunne have lyst til, ville det være fedt...
Gravatar

#16 MouseMickey 17 år siden

Har også Sin City som jeg vil af med.. så overvejer lige hvad jeg ellers kunne tænke mig.. du har vil ikke djævlens advokat
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#17 filmz-kaotmus 17 år siden

der er ganske rigtigt danske tekster på Aflytningen. Jeg har desværre ikke djævelens advokat, men jeg kan lægge disse til listen:
Terminalen
Out of Sight (R1)
007: Never Say Never Again
Drabet (Per Fly)
Celebrity (woody allen)
The Secretary
Finding Neverland

Sig endelig til, hvis der er andre, du er på udkig efter - det kunne jo være, jeg blev fristet :-)

Jeg kan i øvrigt sagtens lokkes til at aftage andre film end dem på listen! For nu at nævne yderligere nogle eksempler: Pink Panther collection, Raising Helen, Ghostbusters 1&2, The Weather Man, The Jacket, The Whole Nine Yards, Brotherhood of the Wolf aka "pagten"...
Gravatar

#18 MouseMickey 17 år siden

The Secretary den med Maggie Gyllenhall? er den med dk subs..
Gravatar

#19 filmz-kaotmus 17 år siden

ja, det er den. Jeg kan tjekke subs på søndag.
Gravatar

#20 filmz-kaotmus 17 år siden

Den er med dk subs

Skriv ny kommentar: