Man kan se bagsiden til boxsettet på Chandler75s link til Axel Music (#13) - men der er noget jeg ikke helt forstår...
På bagsiden oplyses filmenes længder, men Director's Cut-udgaven af "Alien" er tilsyneladende kortere end den normale version: Theatrical Version: approx. 112 minutes Director's Cut: approx. 111 minutes
Jeg har altid været af den forståelse, at en director's cut som regel er længere end den normale version...... :(
# 15 - Hvorfor skulle directors cut absolut være længere. De er det tit, men der er da også eksempler på det modsatte. Det vigtigste er jo ikke længden, men at hans kunstneriske ideer kommer frem.
#15: Ja den er kortere... Ridley Scott har godt nok tilføjet nogle ekstra scener, men har samtidig fjernet et par andre og lavet diverse andre trimninger.
#11 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#12 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
# 10 - Okay skal vi sige 155 kr :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 chandler75 22 år siden
#14 filmz-Alex De Large 22 år siden
#15 Ikari 22 år siden
På bagsiden oplyses filmenes længder, men Director's Cut-udgaven af "Alien" er tilsyneladende kortere end den normale version:
Theatrical Version: approx. 112 minutes
Director's Cut: approx. 111 minutes
Jeg har altid været af den forståelse, at en director's cut som regel er længere end den normale version...... :(
#16 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#17 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 azathoth 22 år siden
Tag evt. et kig her.
#19 Ikari 22 år siden
#17 - Jeg skrev jo heller ikke, at en director's cut altid er længere - blot at de som regel er :)
#20 filmz-Alex Sønderby 22 år siden