Den reol jeg har har set bedre tider :) altså den nederste bagbeklædning sidder ikke for godt fast.. men hylderne fejler ikke noget.. og hvis folk vil ha dem, må de hjertens gerne komme og hente dem :)
Nok bedst for dem som alligevel bor i Århus.. ellers er det lidt langt ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
hehe - herskegut viser et billede af sin nostalgiske reol i #12, hvor han har vinflasker stående på øverste hylde. Og som man jo ved, så tørrer korkpropper med tiden ud, hvis de får lov til at stå længe nok oprejst, korken bliver skør, der kommer ilt til vinen og den bliver udrikkelig.
Det var skam blot det, at McPeter og jeg bemærkede ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#16 Jeg har allerede væert på udkig efter netop en vin reol ;) så den skal jeg tilmed ud og have her i morgen.. De flasker som har stået deroppe, har heldigvis ikke stået sådan i lang tid.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 filmz-herskegut 18 år siden
Nok bedst for dem som alligevel bor i Århus.. ellers er det lidt langt ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#12 filmz-herskegut 18 år siden
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
den er herlig nostalgisk :)
Den jeg har stående er den på 60x202cm, i Sortbrun.. egentlig synes jeg den ser mere blågrå ud irl.
#13 McPeter 18 år siden
#14 Yoda 18 år siden
Lol, jeg tænkte just det samme ;-)
#15 DarkLight 18 år siden
#16 Yoda 18 år siden
hehe - herskegut viser et billede af sin nostalgiske reol i #12, hvor han har vinflasker stående på øverste hylde. Og som man jo ved, så tørrer korkpropper med tiden ud, hvis de får lov til at stå længe nok oprejst, korken bliver skør, der kommer ilt til vinen og den bliver udrikkelig.
Det var skam blot det, at McPeter og jeg bemærkede ;-)
#17 filmz-herskegut 18 år siden
Jeg har allerede væert på udkig efter netop en vin reol ;) så den skal jeg tilmed ud og have her i morgen..
De flasker som har stået deroppe, har heldigvis ikke stået sådan i lang tid.
#18 Yoda 18 år siden
Godt så ;-)
#19 DarkLight 18 år siden
#20 filmz-lbw 18 år siden