Gravatar

#11 filmz-bubba 17 år siden

Det var et godt spørgsmål....

Det er ingen leje dvd :D
Ved ikek lige hvad man kalder den udgave, men det er den hvor der står et meget kort resume på 4 sprog.
Det du vil vide?
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 8 Og hva' så ;) ... Hva' me' at støtte en filmz-mate, hvis de ellers er i god stand - Det ku' jo være en dag du fik brug for at sælge nogen af dine egne aflagte, så vil du da også gerne have at nogen herinde køber dine film ikk' :) - der er masser som har handlet på tværs og med godt resultat :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 rockysds 17 år siden

#11 1 eller 2 disc?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#14 filmz-bubba 17 år siden

1 disc
Gravatar

#15 rockysds 17 år siden

#13 Så melder jeg pas...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#16 filmz-bubba 17 år siden

#15 helt i orden :D
Gravatar

#17 Steve 17 år siden

#12 hvad er dit problem?
Hvorfor skal du blande dig i en tråd, når du ikke har en skid at tilføje.

Du kan da ikke seriøst mene, at jeg skal købe en film for en pris der ligger langt over min reservationspris, når man kan få en helt ny til samme pris?

For at få det på det rene, mener du at hvis jeg ikke køber denne dvd så er der ingen der vil købe mine brugte dvder, hvis jeg vælger at sætte dem til salg på filmz, for så er det nok noget af det dummeste jeg har hørt i mit liv.

Jeg ved udmærket godt at der forgår masse af handler på krys og tværs, jeg har selv købt dvder af andre brugere herinde med fint resultat, så jeg har ikke brug for at blive belært.
Gravatar

#18 dyg 17 år siden

#17 - Nu er der i hvert fald ingen, der gider købe ved dig, sådan som du farer i flint over ingenting. CS1200 tvinger dig jo ikke til noget som helst, det var bare en venlig opfordring.

Og ved Play.com koster BTTF jo faktisk £10, dvs 113kr, så der sparer du endda 13kr.

Tal pænt, opfør dig ordentligt, det kommer du længere med i livet.

Beklager off-topicness, fortsæt salget!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 filmz-Chemic 17 år siden

Hvad regner du med at skal have for det hele?

Samlet pris..
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#20 evermind 17 år siden

Med mit efterhånden årelange kendskab til CS1200 vil jeg garantere dig for, at hans indlæg udelukkende er ment som en venlig opfordring til at støtte dine medbrugere her på siden. Tro mig: Manden er et af de rareste, mest oprigtige og mest hjælpsomme mennesker, jeg kender! (og hans smileys skal tages for pålydende! :)

Hvorvidt du følger opfordringen er selvfølgelig ganske op til dig selv og har intet at gøre med, hvorvidt folk her på siden evt. vil købe noget af dig i fremtiden. Som NayZe giver udtryk for, afhænger dette snarere af din egen fremtoning her på siden, som du måske skulle tage til overvejelse.

På samme måde, som du sikkert har misforstået CS1200's indlæg, har det (forhåbentlig) heller ikke været din hensigt at ødelægge bubbas mulighed for at afsætte Tilbage Til Fremtiden-boxen til sin pris, selv om det kan tolkes sådan. Og jeg kan skam godt følge dig i, at du helst vil have tingene fra ny, hvis prisen nu alligevel er den samme.

Hvorom alting er, koster filmen som bekendt rent faktisk en lille smule mere hos play.com og dertil kommer, at de sender fra Jersey, hvilket betyder en toldrisiko for alt over de 80 kr.

Potentielt set: 113 kr. (pris) + ca. 50 kr. (toldgebyr) + 25% af produktets pris oveni (told) = ca. 190 kr., ifald jeg husker min told korrekt... selvfølgelig er der ingen, der siger, det går så galt, men det er da værd at tage med i overvejelserne, ikk'? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: