Gravatar

#11 filmz-evoconrad 18 år siden

#10: Jeg kan overhovedet ikke se noget fornuft i at du blander dig i min tråd.
Det står dig da frit for, hvis du også vil til at sælge film, men så benyt venligst din egen tråd.
At du er i chok, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med og jeg ved ikke om der findes noget herinde på filmz.dk/forum der kan afhjælpe dit problem, men din helbreds tilstand høre ihvertfald ikke til på min tråd.
Gravatar

#12 filmz-propagandapanda 18 år siden

Du er en meget bitter mand, op med humøret, det er jul :=). Du skal da kun være glad for den handel.
Gravatar

#13 filmz-jackjazz 18 år siden

propagandapanda:
Jeg forstår ikke helt din harme over handlen...

Jeg har givet 80,- kr. pr. film, og "The new world" havde jeg alligevel tænkt mig at købe (og der går nok et stykke tid inden den kommer på rigtigt tilbud). De to resterende film hverken har eller kender jeg, så for mig er det alt i alt en OK handel (ikke mit livs bedste, men who cares - en med-filmz'er er kommet af med nogle overskudsfilm - måske er det på et tidspunkt mig, som har behov for at komme af med noget på den måde).

Men, hvis du har film, som jeg mangler, og du sælger dem til en rimelig pris, så opret da endelig en tråd!

Nå. Pyt. Jeg er godt tilfreds, og fordi nogen har humidiceret dit stykke rugbrød med sødestoffer, så gider jeg ikke være mindre tilfreds (hvis det var formålet).

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#14 filmz-propagandapanda 18 år siden

Fedt at se hvad så få ord kan gøre ved folk. Vist ikke mig der er brokmåsen her :)
Gravatar

#15 filmz-jackjazz 18 år siden

Du var da i hvert fald den første (og eneste), som brokkede sig (uden at have nogen andel i det).

Da du skriver dit indlæg, er det indlysende, at handlen er gennemført, så, hvad regner du med at få ud af det?
1: Gøre mig ked af, at jeg har gjort en dårlig handel.
2: Udstille "evoconrad" som en 'snyder'.
Det er så vidt jeg kan se de eneste to muligheder - synes du selv, at nogen af de to er en særlig fin måde at opføre sig på?

Sagt på en anden måde: Hvis jeg er glad for at have købt nogle film til en (for mig) OK pris, og "evoconrad" er glad for at have fået lidt for sine overkudsfilm, hvorfor skal du så ødelægge det?
Næste gang en eller anden filmz-bruger får et tilbud smidt i nakken, tror du så, at der er en risiko for, at de tænker "Åh nej, det må jeg hellere lade være med - måske synes nogen (af dem, der mener de ved mere om film end mig), at det er en dårlig handel, og driller mig med købet". Tror du det gavner handelsmiljøet på Filmz? Og er det en fordel for dig selv i sidste ende?

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#16 filmz-propagandapanda 18 år siden

Bliv nu ved, du har snart skrevet en hel bog...
Gravatar

#17 dyg 18 år siden

Jeg tog en hurtig kigger på filmene, der blev tilbudt her, og gjorde mig fluks samme tanke som propagandapanda. De tre af filmene er ikke 20kr værd.. tilsammen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 filmz-saku 18 år siden

det maa vaere en trolde traad
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 18 år siden

Yep! Det må nok siges at være en ringe handel, men pyt, så længe de involverede parter er glade, så er der vel ikke noget forgjort i det (men det er nok sælger, der bør være mest glad).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 filmz-evoconrad 18 år siden

Bare i dog ville lade være med at blande jer, det er en køb/salg/bytte tråd og ikke en diskutions tråd.
Ingen af jer har jo været interesseret i at købe, så hvorfor blander i jer i denne tråd, jeres kommentar kan vi sagtens undvære, vi kan sagtens klare os uden jeres meninger, behold dem for jer selv og lad os andre om at handle.

Skriv ny kommentar: