Gravatar

#11 filmz-Diabolik 17 år siden

Der er tale om Video- og filmudlejningen!!! Han er stoppet med at udleje de gamle danske udlejningsudgaver... Han løb vist ind i nogle problemer med Videogramforeningen!!
/D
Gravatar

#12 aknot 17 år siden

Cool hjemmeside, kan godt se det fede i de gamle layouts.
Der er sgu nogle fede covers imellem, og en del af dem vækker dejlige minder fra de glade VHS dage.

Ville ønske jeg havde nogle VHS´er jeg kunne donere til din samling.
Gravatar

#13 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#6 - Gamle udlejningskassetter er i høj kurs hos hardcore filmsamlere - både her i DK og endnu mere i udlandet. Hvis du besøger nogle af de boards, der beskæftiger sig med genrefilm (dvdmaniacs, lovedlockandload etc.), så vil du ofte se, at der er god gang i vhs-handlen - bl.a. fordi der er forfærdeligt mange genrefilm, der ikke kan fås på anden måde; pga. nostalgien og pga. de ofte ret fede covers (de to sidste er sådan set også grunden til, at folk køber originale filmplakater i stedet for genoptryk).

Jeg har aldrig selv samlet seriøst på udlejningskassetter, men hvis man nogensinde har bevæget sig i undergrunds-/ genrefilmsmiljøerne, så undgår man ikke at støde på nogen, der gør. Måske ikke så udbredt mere, men til gengæld er kontakterne nu internationale. Jeg er fx. stødt på amerikanere, der samler skandinaviske udlejningskassetter, og så er der jo stadigvæk en lille gruppe på uncut.dk (her i blandt også Diabolik).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#14 filmz-Diabolik 17 år siden

Le Samouraî
[...] og så er der jo stadigvæk en lille gruppe på uncut.dk (her i blandt også Diabolik).

Davs Thomsen... Er du nu også her? ;-)
/D
Gravatar

#15 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Her, dér, allevegne :-D
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: