Gravatar

#11 lisann 14 år siden

# 8 tak
Gravatar

#12 gi-jones 14 år siden

Hehe, jeg fatter det stadig ikke... :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 davenport 14 år siden

De har ikke dvd?..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 filmz-Utyske 14 år siden

Der er forskel på dvd- og vhs-udgaverne, derfor er en del folk stadig ude efter vhs-udgaven.

Så vidt jeg ved, er vhs-udgaven godt nok klippet, men har de gamle stemmer, hvor dvd-udgaven er uklippet og har fået indtalt nyt, dansk lydspor, der åbenbart ikke er ligeså godt som det gamle, ellers er det bare nostalgien der taler.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 gi-jones 14 år siden

Men kan man ikke se lige så gode tegnefilm ved at tænde for TV3 lørdag morgen? De billeder jeg har set placerer den fint lige midt i kategorien af fuldstændig ligegylding discount-underholdning.
Gravatar

#16 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg har aldrig set serien og har ikke set TV3 i 10 år efterhånden, så jeg aner det ikke.

Og hvilken kvalitet serien er i, er vel ligegyldigt, så længe at dem der eftersøger den, har et specielt forhold til den. :)

Mon ikke du har et par ting i din egen samling, som du har et specielt forhold til, men som andre ser som noget frygteligt bras? ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#17 gi-jones 14 år siden

Afgjort jo :) Jeg stener bare over hvor mange folk der leder efter lige præcis den her cheesy gamle tegnefilm - og så på VHS.
Gravatar

#18 filmz-Utyske 14 år siden

Det er vel ikke så overraskende, at folk leder efter den på vhs?

Som jeg skrev tidligere, er der forskel på udgaverne og hvis folk vil have fingrene i det de har set i sin tid på tv, er vhs-udgaven jo den eneste måde at få fat i den på.

Præcis ligesom hvis man vil have Lucky Luke med stemme af Ove Sprogøe, de findes vist også kun på vhs, hvor der er nye stemmer på dvd-udgaven.
Gravatar

#19 Collateral 14 år siden

#1: Hm, jeg havde den serie, men ved ikke om jeg stadig har den, vil gerne lede hvis du stadig leder?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#20 lisann 14 år siden

#19 meget gerne

Skriv ny kommentar: