Gravatar

#11 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Hos den lokale piratkopist måske? Der er i hvert fald ingen af de kendte netbutikker, der bare antyder, at den er kommet på dvd. Der er heller ikke så længe siden, at Søren Fauli klagede over den manglende dvd-udgivelse i et program på tv.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#12 Spanner 17 år siden

Bare rolig... Der går med garanti ikke lang tid fra jeg har brugt penge på en VHS version til den kommer på DVD
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 filmz-DocDoom 17 år siden

#12:

Medbring en paraply, og solen vil skinne. Og omvendt.
Skift kø i Netto, og den kø du forlod går i gang.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#14 CKY 17 år siden

De havde den på et tidspunkt i moby-disc her i odense. Var lige ved at købe den nemlig, men fik desværre ikke gjordt det.
Gravatar

#15 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Du tror ikke, det var soundtracket?

Det er kun halvanden måned siden, at Fauli brokkede sig på tv over, at rettighedshaveren ikke havde nosset sig sammen til at udgive den på dvd. Derfor tror jeg simpelthen ikke på det. Beklager. Hvis det var sandt, så ville man også kunne finde den hos nogle af internetforhandlerne.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#16 Spanner 17 år siden

Der er jo hørespillet "Testament to Ronnie" på CD, men jeg er ligeledes ret sikker på at den aldrig har været på DVD
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#17 runehansen76 17 år siden

de har i hvert fald haft den - som skrevet - i moby disc - så prøv at skriv til dem og hør ad.
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#18 CKY 17 år siden

Nej er ikke hørespillet. har jeg selv i forvejen. er næsten 100% sikker på at det var en dvd udgave.
Gravatar

#19 chandler75 17 år siden

Det kan være, det er en piratudgave...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#20 CKY 17 år siden

Da ikke i en butik. det ville være meget mærkeligt

Skriv ny kommentar: