Gravatar

#11 Slettet Bruger [2738445066] 11 år siden

#9 -

SD på Netflix er mindst ligeså god kvalitet som dvd, hvis ikke bedre, så.. :)
Gravatar

#12 gi-jones 11 år siden

HonoDelLoce (10) skrev:
Har du brugt Netflix? :S

Nu ved jeg godt, at lige nøjagtig House ikke ligger derinde, men billedkvalitetsmæssigt kan man dælme ikke udsætte noget på det meste af Netflixes indhold.
Nej, og jeg er også sikker på at du har ret ifht. DVD. Den generelle grund til at jeg ikke er hoppet på vognen er, at kvaliteten ikke kan følge med BD formatet endnu, og jeg tror der kommer til at gå et godt stykke tid. Jeg ved godt at man kan komprimere HD-billeder meget uden at lægmand kan se forskellen, men jeg er ikke lægmand :-)

Er også glad for mine film på hylden, men må selvfølgelig nok opgive det engang - bare ikke endnu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg på ingen måde Netflix som bare en tilnærmelsesvis erstatning af det fysiske medie (ikke engang tæt på, og da slet ikke min BD-samling!)

Men som et supplement, der giver mulighed for at se en masse ældre film og serier, som jeg ikke selv har i samlingen og som jeg ikke har den store lyst til at investere en masse penge i, men alligevel gerne vil se, så er det helt genialt. Ikke mindst fordi de har flere serier og film i HD, som endnu ikke er (i hvert fald vidt) tilgængelig på BD.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14 gi-jones 11 år siden

Fair nok. Det er også en helt anden diskussion hvilken plads VOD skal have i fremtiden.

Jeg foretrækker så ogdå at have serier i hele sæsoner, fremfor et afsnit ad gangen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 HonoDelLoce 11 år siden

Men lige nøjagtig på Netflix kommer der jo også kun hele sæsoner ad gangen :)

Det gør så også, at der selvfølgelig ikke ligger de nyeste afsnit derinde. Men selv deres egen-producerede, helt nye serier kommer i hele sæsoner ad gangen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 gi-jones 11 år siden

Ok så :-) Jeg har ikke prøvet skidtet endnu, så mine argumenter er egentlig bare fordomme :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 the_paki_don 11 år siden

#17

Streaming racist!
Gravatar

#18 Riqon 11 år siden

Vær nu ikke hård mod dig selv. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 gi-jones 11 år siden

Nej, så slem er du da heller ikke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 the_paki_don 11 år siden

SATANS!

Skriv ny kommentar: