Der er intet underligt i at den har HDMI, selvom den ikke har et HD DVD-drev. Spillene kommer i HD-opløsningerne og så vidt jeg ved, kan Xboxen også opskalere almindelige DVD-film. Desuden er en ren digital overførelse i dette tilfælde, at foretrække i forhold til component, der er analogt.
Men som bony skriver, skal du ikke udskifte drevet, da det er et eksternt drev, der koster ca. 1000-1200 kr.:
HD DVD drevet understøttter da ikke FULL HD eller gør det? for hvis du har smidt så mange penge efter en projektor vil det da være synd ikke at udnytte det ordenligt!
Måske skulle du overveje at købe en af Toshiba's HD-DVD afspillere!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Ok! men så tror jeg helle vil købe en HD-DVD afspillere, hvilken er billiges/gode fortiden ? Kunn godt bruge en med det hele, altså med HD recoder, tuner, afspiller, så den kan styrer min projekter helt, men sådan en er vel pisse dyr
#19 Hifiklubben har lige fået TOSHIBA HD-EP35 den skulle også være virkelige god til at spille almindelige dvd'er.. Jeg ved dog ikke om den er regions-fri på dvd-siden. recorder kommer hvis snart med en anmeldelse af den.. Ellers kan du få EP30 til 3000
Ellers har Samsung hvis nok lavet en Combo-Player som kan afspille både blu-ray og HD DVD
Jeg ved faktisk ikke om man kan få en Med tuner og HD recorder i
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#11 Bony 17 år siden
#12 filmz-Kadann 17 år siden
Der er intet underligt i at den har HDMI, selvom den ikke har et HD DVD-drev. Spillene kommer i HD-opløsningerne og så vidt jeg ved, kan Xboxen også opskalere almindelige DVD-film. Desuden er en ren digital overførelse i dette tilfælde, at foretrække i forhold til component, der er analogt.
Men som bony skriver, skal du ikke udskifte drevet, da det er et eksternt drev, der koster ca. 1000-1200 kr.:
http://www.goodgearguide.com.au/im.php/width/640/i...
Som jeg skrev før, får du samtidig muligheden for at få 5 gratis HD DVD film, ved at indesende ovenstående formular, så prisen er jo til at overskue.
#13 MouseMickey 17 år siden
Måske skulle du overveje at købe en af Toshiba's HD-DVD afspillere!
#14 filmz-Kadann 17 år siden
Drevet og konsollen understøtter Full-HD.
#15 MouseMickey 17 år siden
#16 filmz-Kadann 17 år siden
Der har været en begrænsning på 1080i i tidligere versioner af softwaren, så vidt jeg husker.
#17 filmz-Rigo 17 år siden
#18 filmz-Kadann 17 år siden
Jo, et DVD-drev kan ikke læse HD DVD.
Den tidligere begrænsning lå ikke i drevet, men i softwaren på konsollen, denne begrænsning findes dog ikke længere.
Du skal stadig købe drevet for at kunne afspille HD DVD via din Xbox 360.
#19 filmz-Rigo 17 år siden
#20 MouseMickey 17 år siden
#19 Hifiklubben har lige fået TOSHIBA HD-EP35 den skulle også være virkelige god til at spille almindelige dvd'er.. Jeg ved dog ikke om den er regions-fri på dvd-siden. recorder kommer hvis snart med en anmeldelse af den.. Ellers kan du få EP30 til 3000
Ellers har Samsung hvis nok lavet en Combo-Player som kan afspille både blu-ray og HD DVD
Jeg ved faktisk ikke om man kan få en Med tuner og HD recorder i