Gravatar

#21 Yoda 18 år siden

Ja, det er rigtigt. Som Kadann gør opmærksom på, kan man ikke betale med bankoverførsel, når der handles reg.2 hos Axelmusic. Dog kan alle film uden undetagelse, bestilt gennem Club Racoon, betales med bankoverførsel - altså f.eks. reg. 1,3 og 4 film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#22 filmz-female cenobite 18 år siden

Yep, det er desværre bare ikke alle film der kan det, og åbenbart er det de fleste af de film jeg er interesseret i, der ikke kan bestilles gennem Club Racoon. :P

Jeg er bare uheldig ser det ud til.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#23 Yoda 18 år siden

Kan du ikke give et eksempel på en Club Racoon film, der ikke kan købes med bankoverførsel? Jeg er blevet helt nysgerrig efter at tjekke ud, hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#24 filmz-female cenobite 18 år siden

#23 Nej, jeg mener at de film som man kun kan bestille gennem Racoon, hvor der kan betales med bankoverførelse, det er sjældent de film jeg er ude efter. Jeg er som regel altid uheldig det er de film, hvor jeg kun kan betale med kreditkort.

Ligesom f.eks Super Size Me R2DK, som nævnt i anden post :)
Gravatar

#25 Yoda 18 år siden

Aha, så misforstod jeg dig bare - sorry :)

#26 18 år siden

cenobite: Det virker lidt på mig, som om du ikke er interesseret nok i at få de film! Du må da kende en, som har et betalingskort, som du kan give kontanter.
Gravatar

#27 filmz-female cenobite 18 år siden

#26 Hvis jeg kendte en, så havde jeg ikke spurgt herinde.

Og jo, jeg er meget interesseret i dem.

Skriv ny kommentar: