Gravatar

#11 strid 14 år siden

Er de så med engelsk tekst? en eller anden form for undertekster er altid rart. Og var alle 4 R2?
Gravatar

#12 Takfornu 14 år siden

# 11 Ringer lige til ham og finder ud af det til dig :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13 filmz-Utyske 14 år siden

hep, jeg aftager gerne The Jerk. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14 Takfornu 14 år siden

# 13 Hip - Sold to the Guy with the Gun ;)
Gravatar

#15 Takfornu 14 år siden

# 8 Køber du mere end 4 troede jeg du kunne regne ud at så bliver det 25 kr. pr stk.

# 11 Så har min kollega svaret tilbage - Begge har engelsk tekst !
Gravatar

#16 Åkepool 14 år siden

#15 - Det var nu heller ikke så svært at regne ud. Det er normalt bare således, at hvis man skriver f.eks. 1 stk. 1000,-, 4 stk. 3000,- (eksempel), så plejer der så (i min verden anyway), at komme en yderligere besparelse, hvis man så skriver 10 stk. for et eller andet beløb, hvilket det så undrede mig der ikke var, nu du havde brugt tid på at skrive prisen for 10 stk. også. Simple as that ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 Takfornu 14 år siden

# 16 Som sagt vi er villige til at forhandle prisen på visse titler, men så skal man også være villig til at aftage lidt mere en bare 3-4 stykker. Vi har også for søgt at finde et rimelig prisleje da de stort set alle sammen kun har været afspillet 1-2 gange og enkelte slet ikke.
Gravatar

#18 strid 14 år siden

#15 Så tager jeg de fire
Gravatar

#19 Takfornu 14 år siden

# 18 Fino Jeg sender beskeden videre til min kollega :)
Gravatar

#20 Takfornu 14 år siden

Kære Jer der har købt film - Jeg skal bede jer om at sende min kollega e-mail til [email protected] med navn og adresse, så vil han sende jer filmene i løbet af weekenden :)

Skriv ny kommentar: