Mener ikke at kunne høre nogle beklagelser fra min ven som har haft den, hvad det ovenstående som #20 angår. Det eneste som vist har været et problem er, nogle gange før filmfremvisningen er der et dobbeltbillede... (Har jeg lige fået bekræftet) Men ellers ikke noget. Han plejer desuden nok at råbe op, hvis der er noget.
Skulle man derimod vælge at købe den, og man ikke er tilfreds...er maskinen alene de 750kr værd evt. på auktion, og pæren i løst-salg de 2000-2500kr værd for sig. Så man kan nemt hente penge hjem igen.
Det skal siges: at der nu et kommet bud på projektoren. Lige nu er den på 650 - 700kr. så hvis der er nogle der vil prøve, med de sidste 50kr...well..så er chancen der.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg har to pærer, en er HELT ny! Selges for 2000,- (samlet) Deler til 2 ASK A6+ prosjektorer selges også. Så nå har dere muligheten til å få en KOMPLETT prosjektor med 1000 vis av timer lampetid på kjøpet!
#21 filmz-sparrowed 20 år siden
Mener ikke at kunne høre nogle beklagelser fra min ven som har haft den, hvad det ovenstående som #20 angår.
Det eneste som vist har været et problem er, nogle gange før filmfremvisningen er der et dobbeltbillede...
(Har jeg lige fået bekræftet)
Men ellers ikke noget.
Han plejer desuden nok at råbe op, hvis der er noget.
Skulle man derimod vælge at købe den, og man ikke er tilfreds...er maskinen alene de 750kr værd evt. på auktion, og pæren i løst-salg de 2000-2500kr værd for sig.
Så man kan nemt hente penge hjem igen.
Det skal siges: at der nu et kommet bud på projektoren.
Lige nu er den på 650 - 700kr. så hvis der er nogle der vil prøve, med de sidste 50kr...well..så er chancen der.
#22 filmz-sparrowed 20 år siden
#23 filmz-turbotom 20 år siden
Deler til 2 ASK A6+ prosjektorer selges også. Så nå har dere muligheten til å få en KOMPLETT prosjektor med 1000 vis av timer lampetid på kjøpet!