#11: Judas! Jeg skulle lige til at overbyde bruce med 80,-
Vi kan da godt lige åbne et raskt billethaj-skænderi. Det er jo tydeligvis en sådan der er tale om, han har skrevet 3 forumindlæg i alt; alle i denne tråd; og er således ikke hér grundet filminteresse.
Det er ulovligt, ja. Bortset herfra ser jeg dog rent personligt ikke noget moralsk forkasteligt heri. Man udbyder en vare, som man har købt med risiko, og den sælges til markedspris.
Jeg synes fx. - jf. at de arbejdsløse nævnes ovenfor - at det er langt mere usselt, at der er tusinder af folk der går på sjalen eller anden form for overførselsindkomst år efter år og lever på vores andres regning, fordi de ikke gider tage et ni til fem.
PS: Har nogen gættet, at jeg er ultraliberalist? :-) Og nej, det er IKKE et skældsord...
Selvom man har to billetter i overskud burde det da være muligt at afsætte dem til sine venner? Min søster og jeg har ialt 4 billetter til Robbie Williams i parken, men der har vi aftalt at vi da bare skal have en ven med hver - det burde jo ikke blive noget problem at få afsat dem... ;-)
Edit: Og iøvrigt synes jeg ikke man kan tale om en billethaj hvis han sælger billetterne til indkøbspris... så er det jo rent faktisk fordi han har dem i overskud... en billethaj ville have taget 3 milliarder for dem... ;-)
Jeg synes fx. - jf. at de arbejdsløse nævnes ovenfor - at det er langt mere usselt, at der er tusinder af folk der går på sjalen eller anden form for overførselsindkomst år efter år og lever på vores andres regning, fordi de ikke gider tage et ni til fem.
Lige OT, så har vi stort set ingen arbejdsløshed i DK, så de der ikke er i arbejde på nuværende tidspunkt er i de lave matchkategorier, hvilket betyder,at de har andre og mere alvorligere begrænsninger end dem du beskriver. Man kan ikke "nasse" i den forstand længere. Man bliver aktiveret, og arbejder dermed for sine penge, i en vis forstand. De der ikke kan lide den ordning, finder et arbejde. For det er de nødt til.
/OT off
Gad godt høre Madonna, men ville aldrig give så meget for det. Det er jo en ½ Roskildebillet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#17 Ok...jeg læste bare på www.madonnaihorsens.dk, at de kostede 695 kr + gebyr :) ...men det bliver jo nok ikke aktuelt hvis Demian ikke snart laver et nyt indlæg...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#11 filmz-Asta 18 år siden
Hvor har du købt dem henne? Er det via Billetlugen eller...?
Jeg vil gerne give 695 kr pr. billet
#12 18 år siden
Vi kan da godt lige åbne et raskt billethaj-skænderi. Det er jo tydeligvis en sådan der er tale om, han har skrevet 3 forumindlæg i alt; alle i denne tråd; og er således ikke hér grundet filminteresse.
Det er ulovligt, ja. Bortset herfra ser jeg dog rent personligt ikke noget moralsk forkasteligt heri. Man udbyder en vare, som man har købt med risiko, og den sælges til markedspris.
PS: Har nogen gættet, at jeg er ultraliberalist? :-) Og nej, det er IKKE et skældsord...
#13 Patriarch 18 år siden
Hvad var ny-pris?
#14 dyg 18 år siden
#15 McPeter 18 år siden
Edit: Og iøvrigt synes jeg ikke man kan tale om en billethaj hvis han sælger billetterne til indkøbspris... så er det jo rent faktisk fordi han har dem i overskud... en billethaj ville have taget 3 milliarder for dem... ;-)
#16 18 år siden
#17 filmz-vassago 18 år siden
#18 davenport 18 år siden
Lige OT, så har vi stort set ingen arbejdsløshed i DK, så de der ikke er i arbejde på nuværende tidspunkt er i de lave matchkategorier, hvilket betyder,at de har andre og mere alvorligere begrænsninger end dem du beskriver.
Man kan ikke "nasse" i den forstand længere. Man bliver aktiveret, og arbejder dermed for sine penge, i en vis forstand. De der ikke kan lide den ordning, finder et arbejde. For det er de nødt til.
/OT off
Gad godt høre Madonna, men ville aldrig give så meget for det. Det er jo en ½ Roskildebillet!
#19 filmz-Asta 18 år siden
...men det bliver jo nok ikke aktuelt hvis Demian ikke snart laver et nyt indlæg...
#20 Patriarch 18 år siden