Gravatar

#11 lagoni 19 år siden

65 kr + porto? Det kan næsten ikke betale sig at sælge den til folk udenfor Odense, tror porto bliver lidt dyrt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 El Capitan 19 år siden

Har modtaget Jerry Seinfeld nu.. Fedt.. Elsker at få DVD'er med posten...
Gravatar

#13 lagoni 19 år siden

Fint, tak for handlen :)

Jeg ryddede lidt mere op (skræmmende med fritid) og har nu også Manhunter SE til salg: http://axelmusic.dk/productDetails/5060049140476
Gravatar

#14 gi-jones 19 år siden

#11: Er det da en stor kasse? Ellers sender du den bare som brev. Det er ikke voldsomt dyrt?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 lagoni 19 år siden

Den er ikke større en to dvd'er, men vil tro det kommer op på en 20'er, hvilket gør at pakken kommer op på samme pris som hos cd-wow :)
Gravatar

#16 gi-jones 19 år siden

Har folk nogensinde fortalt dig at du er alt for flink? :-)

75,- er mit bud. Jeg sparer en femmer og du slipper af med den :) Hvis det er for besværligt så sig til, så køber jeg den bare på cd-wow.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 lagoni 19 år siden

Jeg vil bare gerne hjælpe og ved jeg selv ville ærgre mig hvis ingen fortalte mig sådan noget :) Vi må jo hjælpe hinanden (jeg fortyder det sikkert grusomt når jeg tjekker min konto ehr sidst på måneden)

Men kan regne mig frem til at porto bliver 26 kr, så vil anbefale dig at købe den ved cd-wow.com.hk

Til Odensefolk: 60 kr hvis den afhentes? Kom frisk :)
Gravatar

#18 lagoni 19 år siden

Jeg har sat filmene til salg på dba.dk nu, men vil lige høre om der ikke er nogen interesserede herinde? Kan nok få mere for dem derinde, men vil efterhånden bare gerne have det solgt.

Skriv ny kommentar: