Gravatar

#11 DarkLight 18 år siden

#9, nej de gør ej. Ændre din oplysning til UK, men skriv danmark sidst i oplysningerne. Så kan du bestille.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 The Insider 18 år siden

You have failed me for the last time.......
War. War never changes.
Gravatar

#13 The Insider 18 år siden

#11, impressive... most impressive.
War. War never changes.
Gravatar

#14 DarkLight 18 år siden

Det virker, jeg har prøvet. Men chancen for told er så også ret stor.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 The Insider 18 år siden

#14, kunne du evt. uddybe hvordan man gør? Kunne ikke umiddelbart hitte ud af det... Altså, vælg "England" som nation, men hvor skal man skrive Danmark? Og kommer der ikke til at være begge lande samtidigt, så?
War. War never changes.
Gravatar

#16 DarkLight 18 år siden

Self.
Jeg går ind på min konto og ændre Land til England.
Så skriver jeg Denmark i det sidste felt i adressen.

Bestillingen checker bare på om man kommer fra england, mens postvæsnet sagtens kan finde ud af det selvom der står begge lande.
Gravatar

#17 The Insider 18 år siden

Coolio. Hvad siger du, HeavyClaus? Er det med skaft og det hele? Ellers tror jeg sgu jeg går til den hos Play, Told be damned!
War. War never changes.
Gravatar

#18 DarkLight 18 år siden

Så er rygterne sande. Du vil helst ha' den med skaftet. Eewww :P
Gravatar

#19 The Insider 18 år siden

Det er i hvert fald svært ikke at læse "symbolisme" ud fra Star Wars universet generelt, med klassiske sætninger som "Look at the size of that thing!" og "Luke, at that speed you think you can pull out in time?".
War. War never changes.
Gravatar

#20 HeavyClaus 18 år siden

Øhm det er kun selve skaftet ikke noget rødt laser halløj!
Til gengæld er det lavet af de samme materialer som det originale!

Skriv ny kommentar: