Gravatar

#11 filmz-DocDoom 17 år siden

6000 for knap 200 titler, det er 30 kr. pr. stk. Det er alt for meget, når man skal købe hele møllen. Så skal du nærmere ned i 4-5000 kr. De fleste, der kunne finde på at aftage sådan en samling, vil jo nødvendigvis være typerne der har en stor samling i forvejen og derfor vil ramme et utal af dubletter, som de herefter skal af med.

Jeg er også en af dem, der gerne køber fx. 20 titler for 600 kr., hvis du ombestemmer dig m.h.t. løssalg.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#12 filmz-CAADK 17 år siden

de vil blive sat op i løssalg enten søndag eller mandag, så hold øje da det er først til mølle og salget finder sted på to hjemmesider samtidig.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#13 filmz-zzz 17 år siden

jeg byder stadig på de før nævnte titler du kan vel melde ud hvis du vil sælge !!!
Gravatar

#14 filmz-Center 17 år siden

mager af disse titler køre på tv købe en hd uptager
Gravatar

#15 filmz-DocDoom 17 år siden

#14: "mager af disse titler køre på tv købe en hd uptager"

Jeg kunne ikke leve uden denne information :-)
Gravatar

#16 filmz-zzz 17 år siden

??????????????????;-)
Gravatar

#17 filmz-DocDoom 17 år siden

Gravatar

#18 filmz-zzz 17 år siden

Hhhhmmmmmmmm!!!:-)
Gravatar

#19 filmz-DocDoom 17 år siden

Gravatar

#20 filmz-CAADK 17 år siden

så er samlingen sat op individuelt. Jeg ville være glad hvis eventuelle bud ville falde i denne tråd på danskhjemmebio forum, da det ville gøre det en del lettere for mig at holde styr på.Hvis i ikke har en bruger der er i dog velkommende til at byde her, dog forbeholder jeg mig retten til at virke småforvirret, da der er meget at holde styr på.

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB3/viewtopic...
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits

Skriv ny kommentar: