Hmm, jeg er fristet. Om ikke andet så på grund af SW og Fist of Legend. Hvad er der af AV-udgange på afspilleren?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jo, derfor jeg skriver "også" :) De udgaver der findes på DVD, bortset fra den franske udgave, er dubbet, så der kun tales mandarin, også i de scener hvor der skulle tales japansk.
Præcis derfor jeg købte LD-udgaven i sin tid, da det er den eneste ordenlige udgave til rådighed med engelske undertekster. :)
Ahhh så forstår jeg bedre hehe, yea DVD versionen fra Dimension er bestemt ikke noget at råbe hurra for:-( Ærgeligt Hong Kong Legends ikke har haft deres fingre i den.
Ja, det er utroligt at man skal leve med sådanne udgaver i disse DVD-tider. Jeg har den franske udgave og fatter ikke noget videre fransk, men håber på at få taget mig sammen til at oversætte underteksterne en dag, så jeg kan lave en kopi ud fra min originale med undertekster jeg forstår.
Jeg gik samlingen igennem og fandt følgende der ryger til salg også. I får lige chancen herinde, før de ryger på QXL. :)
Bad Taste R2DK The Crow: 2-disk Collector's Series m. DTS R1 The Day the Earth Stood Still R2UK Donnie Brasco R2UK Enemy at the Gates R2UK Good Night, and Good Luck (tidligere lejefilm) R2DK The Guns of Navarone R2DK Laurel Canyon R2DK L4yer Cake R2UK Master and Commander: The Far Side of the World R3 Meet The Feebles R2DK The Others 2-disk SE R2UK Pan's Labyrinth 2-disk m. specialt slipcover fra Play.com R2UK The Pianist 2-disk SE R2UK Planet of the Apes 2001 R2DK The Poseidon Adventure R2UK Ran R2DK The Replacement Killers R1 The Ring (Ringu) R2DK Space Cowboys R2DK Unforgiven 2-disk 10th Anniversary Edition R2SE (svensk cover)
#11 filmz-yoshimura 17 år siden
#12 filmz-Kadann 17 år siden
#13 PredatorX 17 år siden
#14 filmz-Kadann 17 år siden
Jo, derfor jeg skriver "også" :) De udgaver der findes på DVD, bortset fra den franske udgave, er dubbet, så der kun tales mandarin, også i de scener hvor der skulle tales japansk.
Præcis derfor jeg købte LD-udgaven i sin tid, da det er den eneste ordenlige udgave til rådighed med engelske undertekster. :)
#15 PredatorX 17 år siden
Ahhh så forstår jeg bedre hehe, yea DVD versionen fra Dimension er bestemt ikke noget at råbe hurra for:-( Ærgeligt Hong Kong Legends ikke har haft deres fingre i den.
#16 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, det er utroligt at man skal leve med sådanne udgaver i disse DVD-tider. Jeg har den franske udgave og fatter ikke noget videre fransk, men håber på at få taget mig sammen til at oversætte underteksterne en dag, så jeg kan lave en kopi ud fra min originale med undertekster jeg forstår.
#17 filmz-Kadann 17 år siden
Spider-Man: Deluxe edition 3-disk R2DK
Spider-Man 2: Collector's gift set 2-disk R2DK
Final Fantasy: The Spirits Within R2DK
Eyes Wide Shut R2DK
Full Metal Jacket: Deluxe edition (incl. soundtrack) R2
.. er tilbage og er røget på QXL.
#18 filmz-Kadann 17 år siden
Bad Taste R2DK
The Crow: 2-disk Collector's Series m. DTS R1
The Day the Earth Stood Still R2UK
Donnie Brasco R2UK
Enemy at the Gates R2UK
Good Night, and Good Luck (tidligere lejefilm) R2DK
The Guns of Navarone R2DK
Laurel Canyon R2DK
L4yer Cake R2UK
Master and Commander: The Far Side of the World R3
Meet The Feebles R2DK
The Others 2-disk SE R2UK
Pan's Labyrinth 2-disk m. specialt slipcover fra Play.com R2UK
The Pianist 2-disk SE R2UK
Planet of the Apes 2001 R2DK
The Poseidon Adventure R2UK
Ran R2DK
The Replacement Killers R1
The Ring (Ringu) R2DK
Space Cowboys R2DK
Unforgiven 2-disk 10th Anniversary Edition R2SE (svensk cover)
X-Men 1.5 og X-Men 2 double pack R2/R4 (4-disk boks)
Transformers sæson 1 R2UK
#19 chandler75 17 år siden
#20 filmz-Kadann 17 år siden
Dunno, kom med et fair bud. :)