Jeg har allerede den udgave af Diary of a Country Priest - som jeg desværre ikke har læst. Jeg er kun interesseret i Mamma Roma. Men sælgeren er tydeligvis fyn-patriot.
Ja beklager JannikAnd, men som sagt er det lidt nemmere når jeg ikke skal på posthuset. Nå ja og så ville Skelo også købe en masse andet.
#13 Nah det kan jeg sgu forstå. Jeps mandag er fint, jeg kommer alligevel ind omkring centrum den dag. Jeg kom forresten i tanke om noget, som jeg egentlig også burde skrive. Vil det være muligt for dig at indsende pengene på min konto, i stedet for kontant. Det behøver naturligvis ikke at være før på mandag og jeg har naturligvis også forståelse for det hvis du helst vil betale kontant.
Ja beklager JannikAnd, men som sagt er det lidt nemmere når jeg ikke skal på posthuset. Nå ja og så ville Skelo også købe en masse andet.
Håber da ikke, at min lamme humor er til at overse! Det er da helt fair, at du sælger til Skelo, når han byder ind med en større handel. Jeg tror dog, at KeyserSöze er oprigtigt vred :)
#11 JannikAnd 13 år siden
#12 Antlion 13 år siden
Har du læst Bernanos' roman?
#13 Skeloboy 13 år siden
Jeg skal ind og have et krus på Viggos fra kl. 13...og der vil jeg meget nødigt have filmene med :)
Men lad os mødes mandag dag, hvis du kan der...eller jeg kan komme forbi og hente dem.
#14 Fellaheen 13 år siden
Diary of a Country Priest
Apocalypse Now
The Thing
Mamma Roma
så vil jeg meget gerne. For 150 kr.
#15 JannikAnd 13 år siden
#16 Fellaheen 13 år siden
#17 Slettet Bruger [914993386] 13 år siden
#13 Nah det kan jeg sgu forstå. Jeps mandag er fint, jeg kommer alligevel ind omkring centrum den dag.
Jeg kom forresten i tanke om noget, som jeg egentlig også burde skrive. Vil det være muligt for dig at indsende pengene på min konto, i stedet for kontant. Det behøver naturligvis ikke at være før på mandag og jeg har naturligvis også forståelse for det hvis du helst vil betale kontant.
#18 JannikAnd 13 år siden
#19 Muldgraver 13 år siden
Nok engang sagt så henkastet parentesisk... de tåger du hylder dig i, giver de dunkleste orakelsvar.
#20 Slettet Bruger [914993386] 13 år siden