Gravatar

#11 JannikAnd 13 år siden

God film??? Det er et mesterværk, og måske Bressons allerbedste!
Gravatar

#12 Antlion 13 år siden

#11:

Har du læst Bernanos' roman?
Gravatar

#13 Skeloboy 13 år siden

Whispering Horse (10) skrev:
Jeg har ikke tid i morgen, men først fredag. Jeg ved ikke hvordan det ser ud med dig der.

Jeg skal ind og have et krus på Viggos fra kl. 13...og der vil jeg meget nødigt have filmene med :)

Men lad os mødes mandag dag, hvis du kan der...eller jeg kan komme forbi og hente dem.
Gravatar

#14 Fellaheen 13 år siden

Hvis JannikAnd, Skeloboy eller andre ikke har tænkt sig at købe

Diary of a Country Priest
Apocalypse Now
The Thing
Mamma Roma

så vil jeg meget gerne. For 150 kr.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#15 JannikAnd 13 år siden

Jeg har allerede den udgave af Diary of a Country Priest - som jeg desværre ikke har læst. Jeg er kun interesseret i Mamma Roma. Men sælgeren er tydeligvis fyn-patriot.
Gravatar

#16 Fellaheen 13 år siden

Ja, nazi-fyn.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#17 Slettet Bruger [914993386] 13 år siden

Ja beklager JannikAnd, men som sagt er det lidt nemmere når jeg ikke skal på posthuset. Nå ja og så ville Skelo også købe en masse andet.

#13 Nah det kan jeg sgu forstå. Jeps mandag er fint, jeg kommer alligevel ind omkring centrum den dag.
Jeg kom forresten i tanke om noget, som jeg egentlig også burde skrive. Vil det være muligt for dig at indsende pengene på min konto, i stedet for kontant. Det behøver naturligvis ikke at være før på mandag og jeg har naturligvis også forståelse for det hvis du helst vil betale kontant.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18 JannikAnd 13 år siden

Whispering Horse (17) skrev:
Ja beklager JannikAnd, men som sagt er det lidt nemmere når jeg ikke skal på posthuset. Nå ja og så ville Skelo også købe en masse andet.
Håber da ikke, at min lamme humor er til at overse! Det er da helt fair, at du sælger til Skelo, når han byder ind med en større handel. Jeg tror dog, at KeyserSöze er oprigtigt vred :)
Gravatar

#19 Muldgraver 13 år siden

Antlion (9) skrev:
Heheh, men glæd du dig til et (litterært) mesterværk

Nok engang sagt så henkastet parentesisk... de tåger du hylder dig i, giver de dunkleste orakelsvar.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#20 Slettet Bruger [914993386] 13 år siden

#18 Nej bare rolig, jeg tog det skam ikke så ilde op. Man lærer efterhånden et eller andet om folks adfærd på forummet, deriblandt humor :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: