Få det for den som jeg vil have? Og hvad er det? :-) Som skrevet tidligere, så skal den fremsendes til rep., hvorefter den fungere som ny. Garanti gælder stadig i et år, og da der blot er tale om en softwareopdatering, så er der ikke noget at sætte fingeren på. Har jo heller ej på noget tidspunkt nævnt noget om en pris over 1.000,- Påpeger blot at en ny en af slagsen koster 2.200,-
dvs. 409 kr. almindelig og 313 kr. økonomipakke som det billigste, men alligevel kan jeg ikke forstå hvis du er glad for den at du vil af med den ? - Men okay det er så dit valg ;)
#11 hooked 16 år siden
Som skrevet tidligere, så skal den fremsendes til rep., hvorefter den fungere som ny.
Garanti gælder stadig i et år, og da der blot er tale om en softwareopdatering, så er der ikke noget at sætte fingeren på.
Har jo heller ej på noget tidspunkt nævnt noget om en pris over 1.000,- Påpeger blot at en ny en af slagsen koster 2.200,-
#12 Bony 16 år siden
#13 hooked 16 år siden
#14 Takfornu 16 år siden
#15 hooked 16 år siden
#16 Takfornu 16 år siden
#17 hooked 16 år siden
#18 Takfornu 16 år siden
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Pakker_u...
dvs. 409 kr. almindelig og 313 kr. økonomipakke som det billigste, men alligevel kan jeg ikke forstå hvis du er glad for den at du vil af med den ? - Men okay det er så dit valg ;)
#19 hooked 16 år siden