Gravatar

#11 MOVIE1000 13 år siden

213,552
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 13 år siden

Shit... nu ved jeg ikke om jeg kan være med mere. Jeg går sgu all out! 225 kr!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 Kalle Ferm 13 år siden

Selvom jeg godt kan se, at prisen kryber hurtigt opad nu, må jeg desværre ødelægge legen. Jeg har besluttet at beholde den, da jeg nok ikke kan få den pris jeg havde håbet. (heller ikke selvom I da virkelig kæmper om den nu. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 13 år siden

Ej, for satan da =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 MOVIE1000 13 år siden

ærgeligt Lord Beef Jerky, jeg havde ellers, ladet dig vinde 225 kr kan jeg ikke overgå :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 13 år siden

Øv igen! Mit bud står dog stadig ved magt, hvis det er.... 225 kr. kan man jo få mange lakridser for.
Gravatar

#17 Steffan Rasmussen 13 år siden

Kalle Ferm (13) skrev:
Selvom jeg godt kan se, at prisen kryber hurtigt opad nu, må jeg desværre ødelægge legen. Jeg har besluttet at beholde den, da jeg nok ikke kan få den pris jeg havde håbet. (heller ikke selvom I da virkelig kæmper om den nu. ;-)

Måske du skulle sætte en pris. Så kunne det jo være der kom et seriøst bud.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#18 Kalle Ferm 13 år siden

Gjorde jeg andetsteds, og der var buddene simpelthen ikke gode nok. Men tak for rådet.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: