Gravatar

#11 Spanner 16 år siden

Er en M!kkel et stykke værktøj, eller er det kun en Mikkel?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 m!kkel 16 år siden

#8 Der var en fejl på filmz.dk, som gjorde at der stod jeg nægtet adgang til denne funktion at oprette en tråd.
Derfor dobbelt tråd.

Latterlig mindstepris?

Fis dog af din selvfede nar
Gravatar

#13 davenport 16 år siden

Tonen er lagt til endnu et slag på Filmz.

P.s.: tror ikke der er nogen der køber dit tv her ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Patriarch 16 år siden

Jeg vil gerne sælge min originale xbox... jeg skal have 3000 for den eller bytte til PS3. I må ikke kommentere. Køber betaler porto
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 davenport 16 år siden

Er det iorden at du får en stak spil med, hvis vi bytter lige over med min PS3?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Patriarch 16 år siden

Ja hvis du betaler portoen, så er det en deal.

PB sendt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 Killkaj 16 år siden

haha xD
Gravatar

#18 filmz-yoshimura 16 år siden

#6 Du kan nok ikke forvente, at folk vil lade være med at kommentere på din pris, hvis man mener, den er urealistisk. Hvis du forsøger at sælge noget brugt til en pris, som andre mener man kan få en tilsvarende ny vare for (eller bare tilnærmelsesvis), så gør man folk den tjeneste at gøre dem opmærksomme på dette.

Sådan fungerer tingene ganske enkelt herinde. Der er ingen (eller få) brugere på filmz, der vil lade nogen købe katten i sækken, hvis de ved, at de med en enkelt oplysning kan gøre andre brugere opmærksomme på, at det vil være et dårligt køb.

Jeg kan i øvrigt anbefale dig at prøve www.hifi4all.dk, hvor det nok er mere almindeligt at handle denne type vare - men heller ikke dér skal du forvente at få den pris, som du forlanger. Men gør da endelig et forsøg.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#19 rubberdub 16 år siden

Ser godt nok også Filmz.dk som et sted hvor folk tager sig af hinanden, og såvid hjælper hvis der er nogle der har brug for det.

Kære m!ikkel,
Det er da også dumt at prøve at sælge et tv, der måske ikke er så godt, til en ret høj pris. Et sted der vrimler med folk, der ikke bare har et stort kendskab til internettet. Men også et stort kendskab til Tv, lyd, hardware osv.

P.S. Kretik følger med, sådan er vreden, tag den til dig og lær af den.

P.P.S. hvad er respons tiden? 8ms eller mere?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#20 filmz-yoshimura 16 år siden

#19 Jeg tror, han har forladt os ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: