10: Hvis du sælger til 50,- stykket, og du venter med at sælge de titler, som man kan få for 50,- eller mindre i forretningerne, så har du reelt kun et mindretal af dem til salg. De fleste kan man købe til en 50'er i gængse forretninger som Fona :-)
Hvis jeg overhovedet skal gide at nærlæse listen efter mangler i min samling, så skal de altså koste en del mindre. Men det kan du natuligvis være ligeglad med :-)
Korekt - det er jeg ligeglad med ;-) Passer sikkert at det drejer sig om ganske få, men det er nu engang dem jeg sælger ud af først samt boks-sets. Husk på at en lign. tråd køre på andre foras - de er ligeledes til salg andensteds :-)
Well, Sælger til 50,- stk. med undtagelse af boks-sets naturligvis . Af de titler man kan få andensteds til under 50,- venter jeg med at sælge til senere.
Jeg vil da godt lægge ud med et par stykker jeg mangler i min samling og som jeg vil byde 50 kr stykket for.
The Incredibles: Collector's Edition Michael Jackson: Dangerous - The Short Films Michael Jackson: History On Film II Monsters, Inc.: Collector's Edition Roxette: The Complete Collection 1987-2001
Criterion udgaver er for samlere noget nær det ultimative, men da jeg sælger hele moliviten, så er det først til mølle - 50,- stk. med undtagelse af box-sets - så ja.
The Incredibles: Collector's Edition Michael Jackson: Dangerous - The Short Films Michael Jackson: History On Film II Monsters, Inc.: Collector's Edition er bange for den er væk - der er en der har budt på den. Roxette: The Complete Collection 1987-2001
#18 Undskyld, hvis det var lidt svært at forstå, men det var faktisk også det jeg hentyde til, Criterion titler plejer jo ikke at være boks-sets, ihvertfald ikke dem jeg har stødt på.
#11 Bates 17 år siden
PM sendt.
#12 filmz-hooked 17 år siden
#13 filmz-DocDoom 17 år siden
Hvis jeg overhovedet skal gide at nærlæse listen efter mangler i min samling, så skal de altså koste en del mindre. Men det kan du natuligvis være ligeglad med :-)
#14 filmz-hooked 17 år siden
Passer sikkert at det drejer sig om ganske få, men det er nu engang dem jeg sælger ud af først samt boks-sets.
Husk på at en lign. tråd køre på andre foras - de er ligeledes til salg andensteds :-)
#15 filmz-M-K-E 17 år siden
#16 MuManden 17 år siden
med undtagelse af boks-sets naturligvis
. Af de titler man kan få andensteds til under 50,- venter jeg med at sælge til senere.
#17 filmz-cybercow 17 år siden
The Incredibles: Collector's Edition
Michael Jackson: Dangerous - The Short Films
Michael Jackson: History On Film II
Monsters, Inc.: Collector's Edition
Roxette: The Complete Collection 1987-2001
#18 filmz-M-K-E 17 år siden
#19 filmz-hooked 17 år siden
The Incredibles: Collector's Edition
Michael Jackson: Dangerous - The Short Films
Michael Jackson: History On Film II
Monsters, Inc.: Collector's Edition er bange for den er væk - der er en der har budt på den.
Roxette: The Complete Collection 1987-2001
50,- stk. + porto
#20 MuManden 17 år siden