Gravatar

#11 filmz-stnsen 15 år siden

jamen 500pp..
Gravatar

#12 HonoDelLoce 15 år siden

det kan da i øvrigt slet ikke passe, at det skal være så uendelig svært at finde hele serien med danske tekster i en boks ! BUUUUH!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 filmz-stnsen 15 år siden

det er da også nemt nok. den koster bare 2300kr og op.
Gravatar

#14 HonoDelLoce 15 år siden

Tjaa, så nemt synes jeg så ikke det er alligevel.. jo, for et halvt års tid siden var - men der havde jeg ikke kapitalen til det :)

Nu er den udgået overalt, og selv de steder der siger, at de godt kan hente hjem ved bestilling, ender med at indrømme, at det kan de ikke alligevel..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Jeg kan se, at SF har planlagt en eller anden kampagne med X-Files-sæsonerne i december, så med lidt held kan de alle fås billigt der.

Jeg tvivler på, at man har lavet særligt mange af boksene (der SVJV kun er et paphylster omkring de normale sæson-udgivelser), men mon ikke restoplaget dukker billigt op et sted på et tidspunkt, fx. hos TP Musik?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#16 HonoDelLoce 15 år siden

Det kunne da i hvert fald super rart..

hvis nogen støder på noget må de meget gerne lige give lyd ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: