Gravatar

#11 MikkelFK 15 år siden

Mange penge :D

Haha nej altså, der skal ikke så meget til før jeg kan overleve, men nænner heller ikke at sælge dem for billigt :) Jeg havde skrevet HBO 700kr, men det virker lidt som om folk her på filmz sys det er for dyrt... der er ihvertfald ingen der byder ind :D
Gravatar

#12 davenport 15 år siden

Det er fordi vi har Limewire ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 Steffan Rasmussen 15 år siden

Jeg byder 400 kr.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#14 MikkelFK 15 år siden

Solhanne (13) skrev:
Jeg byder 400 kr.

Det er super du byder, meeeen det er dælme for lidt :D
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 15 år siden

Man kan få det hele fra nyt af til under 1000 kr, så ca. det halve må gå an. Jeg byder raskt 450!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 MikkelFK 15 år siden

Lord Beef Jerky (15) skrev:
Man kan få det hele fra nyt af til under 1000 kr, så ca. det halve må gå an. Jeg byder raskt 450!

Links, or it didn't happen ;)
Gravatar

#17 Steffan Rasmussen 15 år siden

600 kr. hos hmv. Der er dog nok ikke danske tekster på.
Hmv.com
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 15 år siden

#16 Det var hos play.com, men jeg trækker mit bud tilbage, da #17 har ret.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 MikkelFK 15 år siden

Du behøver skam ikke trække dit bud for det har aldrig været noteret :D

Men det er iorden drenge, kan godt fornemme man ikke får solgt noget herinde medmindre man betaler jer for det, så jeg tror bare jeg dropper det hehe :)
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 15 år siden

#19 Haha, det var ikke for at være flabet. Jeg har bare en regel der hedder, at hvis jeg køber det brugt, skal det højst koste halvdelen af hvad det koster fra ny af. Sådan er jeg bare.

Skriv ny kommentar: