Gravatar

#11 Åkepool 12 år siden

utyske (10) skrev:
Der er jo ikke så lang tid til d. 1. :)

Hjælper desværre ikke lige for tiden. Men det kan jo være at du ikke er sluppet af med den, når jeg en dag har et job og penge igen :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 Slettet Bruger [3450351439] 12 år siden

Jeg kan smide en lille godbid oveni hatten. I følge Blockbusters wanted-liste, kan man score 225 kr. på to af spillene i bunken:

http://www.blockbuster.dk/media/wysiwyg/Wanted%20t...

Knights of the Old Republic I og II giver hhv. 100 kr. og 125 kr.

Så 1000 kr. for hele balladen, smid de to spil i Blockbuster og få 225 kr. til ting og sager hos dem.
Gravatar

#13 MoH 12 år siden

Det stadig ikke muligt at få den tilsendt?
Gravatar

#14 the_paki_don 12 år siden

Jeg skulle faktisk til at skrive til dig og fortælle om de to Knights spil... Men nu var jeg jo selv interesseret i det ene, fordi jeg gerne ville spille det... Hmmm...
Gravatar

#15 JannikAnd 12 år siden

De er godt nok glade for Mega Man i Blockbuster...
Gravatar

#16 the_paki_don 12 år siden

Mega glade. :D
Gravatar

#17 Slettet Bruger [3450351439] 12 år siden

#13 -

Så vidt jeg kan se, kommer det til at koste 108 kr. at sende det med posten. Der kan godt gå lidt dage, før jeg kan finde en stor nok kasse og få det sendt afsted, men er du villig til at overføre pengene og have lidt tålmodighed, kan jeg godt sende.
Gravatar

#18 Slettet Bruger [3450351439] 12 år siden

utyske (17) skrev:
#13 -

Så vidt jeg kan se, kommer det til at koste 108 kr. at sende det med posten. Der kan godt gå lidt dage, før jeg kan finde en stor nok kasse og få det sendt afsted, men er du villig til at overføre pengene og have lidt tålmodighed, kan jeg godt sende.

Jeg bliver nødt til at trække ovenstående tilbage. Jeg havde lige glemt alt om, at der jo også er to guitarer til, hvilket gør det ekstraordinært svært at sende, især fordi jeg skal finde en virkelig stor kasse og skal have min søster til at køre for mig, fordi jeg ikke kan transportere hele balladen til posthuset.
Gravatar

#19 Slettet Bruger [3450351439] 12 år siden

Nå, det er blevet lønningsdag, så jeg bumper lige. :D
Gravatar

#20 Takfornu 12 år siden

For nogen - ja - he he ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: