#8: Det er da noget pjat at sige. Hvis du mener budet er for lavt, så sæt en højere pris. Jeg skrev om vi kunne aftale et tilbud (derfor rettede jeg mig ikke efter den oprindelige prissættelse), og gav derefter et BUD, det havde du været velkommen til sætte højere op. Derudover er jeg enig med Foeller og Skeloboy, men du finder nok ud af hvor svært det er at komme af med DVD'er.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Og det er egentlig ikke for at ødelægge din tråd, men blot en lille anbefaling...25 kr for en brugt DVD er ret dyrt...selv Blockbuster gør det billigere(med 6 for 100)
Omvendt er der også nogle udgivelser, som er mere værd end andre. Hvis der en dag skulle gemme sig en sjælden Criterion eller lignende i samlingen, vil det godt nok være dumt at sælge den for 25 kroner.
#11 Nej, det er det da ikke. Har jo sat en fastpris på da jeg ønsker at sælge til de nævnte priser, og der er da allerede mulighed for at nappe en stak med rabat. Hvis jeg var interesseret i bud, så havde jeg skrevet det ;) Men jeg synes derimod at det er fjollet at bede om extra rabat når indlægget ikke engang er 20 min. gammelt.
#13 Intet problem, er dog selv mest til Video2000 :-P
Derudover, hvis folk er utilfredse med prisen, så lad være med at købe. Tvinger ikke nogen til noget. Og er det urealistiske priser, så ryger prisen naturligvis ned hvis de ikke bliver solgt til nævnte pris. Selvfølgelig! :)
Omvendt er der også nogle udgivelser, som er mere værd end andre. Hvis der en dag skulle gemme sig en sjælden Criterion eller lignende i samlingen, vil det godt nok være dumt at sælge den for 25 kroner.
Det er selvfølgelig klart. Men normale brugte DVD'er, der ikke er sjældne eller special edition, skal ikke koste mere end 15 kr. Har da selv brugt 100 kr på en brugt DVD før.
Aemjae: hvis du ikke får solgt nogen, kender så Blockbusters Byttebørs? De giver godt nok ikke meget, 3-10 kr/DVD, men tilgengæld tager de imod alt R2.
#15: Jeg synes godt nok det er noget ævl at du ikke bare skrev hvad du ville have alt i alt da jeg spurgte om dette, i stedet for at brokke dig over mit bud. Det er for mig at se en lidt bizar måde at forsøge at sælge på. Der står jo ikke noget øverst om hvad priserne er i forhold til forsendelse, det kunne jo godt være der kunne handles om dette, men jeg beklager da meget at jeg spurgte. Vidste sgu ikke der var regler imod at komme med et bud, eller at man skulle vente en bestemt periode for at gøre dette.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#17 Det skal du være velkommen til at synes, men omvendt synes jeg at det er fjollet du ikke vil respektere min måde at sælge på. Jeg sagde nej tak til dit bud, men du bliver ved med at spørge.
"Der står jo ikke noget øverst om hvad priserne er i forhold til forsendelse". Der står jo med fed skrift: "Pris: 25 kr. pr. stk / 10 stk. for 200 kr." samt at de skal afhentes hos mig eller sendes. Så burde det være til at regne ud at det er uden porto.
Men hvorfor blive ved med at skulle diskutere det? Du er ikke enig i mine priser, fint, men så lad være med at købe samt diskuter dette igen og igen.
#11 Collateral 13 år siden
#12 Skeloboy 13 år siden
#13 Producerem 13 år siden
kan du evt overspille dem til betamax???
#14 Antlion 13 år siden
#15 aemjae 13 år siden
Men jeg synes derimod at det er fjollet at bede om extra rabat når indlægget ikke engang er 20 min. gammelt.
#13 Intet problem, er dog selv mest til Video2000 :-P
Derudover, hvis folk er utilfredse med prisen, så lad være med at købe. Tvinger ikke nogen til noget. Og er det urealistiske priser, så ryger prisen naturligvis ned hvis de ikke bliver solgt til nævnte pris. Selvfølgelig! :)
#16 Skeloboy 13 år siden
Det er selvfølgelig klart. Men normale brugte DVD'er, der ikke er sjældne eller special edition, skal ikke koste mere end 15 kr. Har da selv brugt 100 kr på en brugt DVD før.
Aemjae: hvis du ikke får solgt nogen, kender så Blockbusters Byttebørs? De giver godt nok ikke meget, 3-10 kr/DVD, men tilgengæld tager de imod alt R2.
#17 Collateral 13 år siden
#18 aemjae 13 år siden
#19 aemjae 13 år siden
#17 Det skal du være velkommen til at synes, men omvendt synes jeg at det er fjollet du ikke vil respektere min måde at sælge på. Jeg sagde nej tak til dit bud, men du bliver ved med at spørge.
"Der står jo ikke noget øverst om hvad priserne er i forhold til forsendelse".
Der står jo med fed skrift: "Pris: 25 kr. pr. stk / 10 stk. for 200 kr." samt at de skal afhentes hos mig eller sendes. Så burde det være til at regne ud at det er uden porto.
Men hvorfor blive ved med at skulle diskutere det? Du er ikke enig i mine priser, fint, men så lad være med at købe samt diskuter dette igen og igen.