Gravatar

#11 Kateleen 12 år siden

Det er en film(The Red Baron) det ikke har dansk tekst. Ellers har resten det!
Gravatar

#12 Kateleen 12 år siden

Jeg kan se at jeg har glemt at skrive at Løvernes Konge 3 kun er ekstrematerialet!!
Gravatar

#13 Kateleen 12 år siden

Steffan Rasmussen - Hvis du ikke har svaret inden kl 18 har jeg en anden køber som vil give 500 for det hele.
Gravatar

#14 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kateleen (13) skrev:
Steffan Rasmussen - Hvis du ikke har svaret inden kl 18 har jeg en anden køber som vil give 500 for det hele.

Go for it.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#15 Kateleen 12 år siden

Du er heller ikke interesseret hvis det er til de 400 ??
Gravatar

#16 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kateleen (15) skrev:
Du er heller ikke interesseret hvis det er til de 400 ??

Ikke så meget at jeg vil tage din mulighed for at sælge det til 500 kr. fra dig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#17 Kateleen 12 år siden

Jeg ville bare spørge fordi du var først, og de må gerne tage det til 400 hvis du vil!
Gravatar

#18 Kateleen 12 år siden

Men det kan du også lige tænke over, ellers vil jeg gå til blockbuster med dem omkring kl 20..
Gravatar

#19 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kateleen (18) skrev:
Men det kan du også lige tænke over, ellers vil jeg gå til blockbuster med dem omkring kl 20..

Havde du ikke en der ville give 500,-???
Gravatar

#20 Kateleen 12 år siden

Han er lige sprunget fra.. SÅ du er velkommen til at tage det hele for 400!!

Skriv ny kommentar: