Gravatar

#11 Bony 14 år siden

Nicki52, nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge, men hvad er du for én? Hvad laver du til daglig? Skole, arbejde..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12 Nicki52 14 år siden

Lige nu? Nothing. Men det er dejligt at være udhvilet. Men jeg går med aviser/reklamer to gange om ugen, hvis man overhovedet kan kalde det et job.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 MOVIE1000 14 år siden

går du ikke i skole?? (nu begynder jeg at forstå :D)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Nicki52 14 år siden

Ikke lige nu (heldigvis). Jeg ved ikke hvad jeg skal være og jeg gider ikke spilde min tid på en uddannelse som jeg slet ikke vil i længden.
Gravatar

#15 MOVIE1000 14 år siden

#14 sådan havde jeg det også, jeg vil/ville gerne noget inden for film, men jeg er alt for ung og jeg interesserer mig også lidt for madlavning så jeg er lige startet på Esbjerg Tekniske skole hos Mad til mennesker grundforløbet, så hvis jeg mister interessen for madlavning så har jg stadig grundforløbet, men jeg er glad for nu har ejg noget at lave det næste ½ år :D
Gravatar

#16 Bony 14 år siden

#15 - Men hvad vil du bruge grundforløbet til, hvis du bliver træt af at lave mad? Det grundforløb giver da ikke adgang til andre veje på teknisk skole, gør det?
Gravatar

#17 Bony 14 år siden

Nicki52 (14) skrev:
Ikke lige nu (heldigvis). Jeg ved ikke hvad jeg skal være og jeg gider ikke spilde min tid på en uddannelse som jeg slet ikke vil i længden.

Men jeg kan da godt forstå, at du sælger ud af dine film og serier, hvis du ikke har anden indtægt end en avisrute... :-)
Gravatar

#18 MOVIE1000 14 år siden

#16 med det grundforlød kan jeg uddanne mig som kok, tjener, bager, slagter, cater eller ernæringsassistent.
Men jeg kan også bruge det på længere sigt, hvis jeg nu vil arbejde i Bilkas bagerafdeling, så kan jeg bare gå til dem og uddanna mig hos dem, men fordi jeg har grundforløbet behøbver jeg ikke at gå der i 3½ år men kun 2½ - 3 år.
Men det jeg mente med træt af at lave mad, var at hvis jeg mister lysten, jeg havde den for et par år siden, men så forsvandt den, og nu er den så kommet lidt frem igen så jeg synes det er fedt at jeg bare lige foreløbig tager grundforløbet for at være helt sikker på om det her er noget for mig eller ej.
Gravatar

#19 Nicki52 14 år siden

Bony (17) skrev:

Men jeg kan da godt forstå, at du sælger ud af dine film og serier, hvis du ikke har anden indtægt end en avisrute... :-)

Kun det at jeg ikke vil ha', men der er meget jeg beholder. Er der nogen der vil købe det i den gode sags tjeneste.
Gravatar

#20 MOVIE1000 14 år siden

Kan man betale med pant flasker?

Skriv ny kommentar: