Gravatar

#11 Highland Park 12 år siden

#10: Hmm... hvad blev der af "hej Filmz, nu rejser jeg, vi ses om et (muligvis et halvt) år!"?

Internet kan da umuligt være tilladt i Shaolin-templets Kung Fu-skole. Jeg sladrer til Sifu!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 the_paki_don 12 år siden

Shifu er selv paa Facebook! Vi har lov til at bruge internet. Det er lidt besvaerligt pga. censur, men med VPN klienter, saa kan man omgaa alt.

Og jeg er inde paa Filmz i hvert fald 3 gange om ugen. Filmverdenen er lige saa vigtig som "den rigtige" verden... :)
Gravatar

#13 davenport 12 år siden

Hvad er klokken i Kina??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 the_paki_don 12 år siden

Klokken er 20.52. Vi er seks timer foran Danmark. Dog aarevis bagud ift. menneskerettigheder, hygiejne og almindelig pli.
Gravatar

#15 davenport 12 år siden

De er skøre, de romere!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Highland Park 12 år siden

the_paki_don (12) skrev:
Shifu er selv paa Facebook!
Verden er af lave!

Det er garanteret, så han kan bestille takeaway.

the_paki_don (12) skrev:
Og jeg er inde paa Filmz i hvert fald 3 gange om ugen. Filmverdenen er lige saa vigtig som "den rigtige" verden... :)
Fjong, men det besvarer ikke mit spørgsmål. Havde du ikke regnet med at have internetadgang?
Gravatar

#17 the_paki_don 12 år siden

Jeg havde bare ikke regnet med, at jeg ville faa tid til at vaere paa Filmz, men efter Facebook, Gmail, Hotmail... Saa er det lige i favnen paa Filmz! :)
Gravatar

#18 the_paki_don 12 år siden

Jeg havde bare ikke regnet med, at jeg ville faa tid til at vaere paa Filmz, men efter Facebook, Gmail, Hotmail... Saa er det lige i favnen paa Filmz! :)
Gravatar

#19 Highland Park 12 år siden

Ja et eller andet skal du vel få tiden til at gå med, mens du laver denne øvelse. :)

Skriv ny kommentar: