-
Ringenes herre: Kongen vender tilbage - 200433%
-
Gladiator - 200121%
-
American Beauty - 200011%
-
The Departed - 20079%
-
No Country for Old Men - 20088%
-
Slumdog Millionaire - 20095%
-
Million Dollar Baby - 20054%
-
Et smukt sind - 20024%
-
The Hurt Locker - 20103%
-
Crash - 20062%
-
Chicago - 20030%
Stemmer i alt: 3211
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 filmz-jonasgr 13 år siden
'Cause I'm evil"
#82 filmz-ab 13 år siden
Det tror jeg egentlig ikke han er. Han giver jo Eclipse mere end Departed, men når Eclipse er set et par gange, så bliver det endelige resultat 1/10 :-)
#83 Hr. Nielsen 13 år siden
Findes der så også en 'espresso side'? Det er måske dem med hang til gamle Hollywood klassikere med Gene Kelly...Nej vent, de burde drikke americano?
#84 filmz-Myrepip 13 år siden
Ingen tvivl skal herske om mandens formåen og potentiale, men hans nutidige filmkunst bærer præg af en instruktør, som ikke tror på sig selv mere og derfor skjuler fraværet af kvalitetsmæssigt indhold, under lag af cinematografiske kvaliteter.
#85 Lord Beef Jerky 13 år siden
#86 filmz-Myrepip 13 år siden
Hehe :) Jeg tror blot, at jeg vælger at se hele "drikke formularen" som den lette udvej i spydighedskataloget, når man reelt ikke vil anerkende modpartens (den smagsmæssige modsætning i filmregi) meninger, men gerne vil underminere dem, ved at kunne sætte dem i "bås". Det har altid været et yndet koncept at kunne kaste "et kort" i en debat, som derved på forunderlig vis, kunne fise ud igen. En slags filmdebatternes Reductio ad Hitlerum :)
#85 Jeg er helt enig i, at få kan sit håndværksmæssige kram som Scorsese og jeg var klart også "med" i historien til at begynde med.
#87 filmz-jonasgr 13 år siden
'Cause I'm evil"
#88 Hr. Nielsen 13 år siden
Jeg havde det på samme måde med Shutter Island, den starter ganske godt, men for mit vedkommmende faldt brikkerne så hurtigt plads, at al spænding fes ud og selv om den var teknisk flot, så kedede jeg mig i længere perioder.
#89 filmz-Myrepip 13 år siden
#88 Damn, den er svær at quote :)
#90 filmz-ab 13 år siden
En filmsnob er til latte, og en fanboy er til....Cola? :-)