• "South Park: Større, længere & ucensureret"
    32%
  • "Walter og Trofast: Det store grøntsagskup"
    15%
  • "Family Guy - Stewie Griffin: The Untold Story"
    11%
  • "DuckTales: Jagten på den forsvundne lampe"
    9%
  • "Batman: Dødsenglen"
    6%
  • Anden spillefilm
    6%
  • "Beavis and Butt-head do America"
    6%
  • "Pokémon: Filmen"
    5%
  • "Cowboy Bebop: The Movie"
    5%
  • "Batman Beyond: Return of the Joker"
    4%
  • "Den grimme ælling og mig"
    1%
  • "Rugrats i Paris: Filmen"
    0%

Stemmer i alt: 1465

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 erikjust 17 år siden

Ehh wrong Ghost in the shell er lavet som en anime.

Men jeg kunne prøve og samle nok information til og lave sådan en poll uheldivis ved jeg ikke lige hovrdna man gør det.
Gravatar

#32 Ikari 17 år siden

#31 Ja, "Ghost in the Shell" er lavet som anime-film - bygget over Masamune Shirows manga, som jeg forklarede i #29. Og en af grundene til at den film ikke er med, er netop fordi den ikke er baseret på en animeret tv-serie, som de andre titler i poll'en.

Under afstemningsoversigten til venstre kan man vælge funtionen "Foreslå poll". Herefter giver du poll'en en titel og tilføjer de valg, som man skal kunne stemme på. Hvis valgene ikke er for mangelfulde eller obskure kommer den formentlig på i den nærmeste fremtid.
Gravatar

#33 BevarThemsen 17 år siden

jeg er svært stor tilhænger af Walter & Trofast .. så den fik min stemme ..
Troen kan flytte bjerge, men den kan sgu ikke hente bajere!
Gravatar

#34 dh-ad 17 år siden

Hvad med "Team America - World Police"? Man kan sige, at den, dog meget løst, er baseret på serien: "Thunderbirds".

Det skriger da til himmelen, at den er en langt bedre film end: "South Park: Større, længere & ucensureret"
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#35 elwood 17 år siden

#34 Ordet meget løst er det der gælder her, TAWP gør rigtig nok grin med Thunderbirds også, men det er ikke en film der er bygget over Thunderbirds serien. Det er derimod South Park Bigger, Longer Uncut.

Jeg står mellem Batman Beyound: Return of the Joker (Jokeren har aldrig været så ond før) og så Batman: Dødsenglen (Som fortæller en fantastisk god historie og Batmans Oprindelse og hans Forsøg på et kærligheds liv.

jeg tror det bliver uafgjort 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: