• "Pelle Erobreren"
    33%
  • "Zappa"
    22%
  • "Busters verden"
    12%
  • "Åndernes hus"
    8%
  • "Frøken Smillas fornemmelse for sne"
    6%
  • "Tro, håb og kærlighed"
    6%
  • En anden af hans film
    5%
  • "Les Misérables"
    4%
  • "Farvel Bafana"
    2%
  • "Jerusalem"
    1%
  • "En sang for Martin"
    1%

Stemmer i alt: 935

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 moulder666 17 år siden

Pelle Erobreren her - jeg har dog aldrig haft den store fidus til Bille...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#12 Petrescu 17 år siden

Det blev Zappa der fik stemmen da jeg ikke kunne abstrahere fra at det var den siden hen utålelige Pelle "Hvinegaard" der spillede titelrollen.
Gravatar

#13 filmz-Exitium 17 år siden

Pelle erobreren her, en fantastisk film.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#14 filmz-grev_michal 17 år siden

Blev Pelle Eroberen fra mig også, vel nok den ubestridte bedste danske film der er lavet.

Åndernes hus på en flot anden plads, faktisk en rigtig god "klassiker" (er det vel efterhånden ved at være)

Les Misérables på en 3 plads, det er bestemt ikke min yndlingsfilm, men stadig et seværdigt stykke after all.
Gravatar

#15 Kram 17 år siden

"KOM NU MULLE, SPIS EN SKOVSNEGL!"
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#16 filmz-Whitetrash 17 år siden

Zappa!

Det eneste fede i Åndernes Hus er da man ser et afhugget hoved kommende rullende. Man kan ikke få nok afhuggede hoveder; det ved alle.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#17 Patriarch 17 år siden

Jeg husker Åndernes Hus som være ret god, og med en fed stemning... men det er nok 10 år siden jeg har set den. Så det er muligtr jeg husker galt.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 Åkepool 17 år siden

#17 - Det gør du ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19 filmz-michaell 17 år siden

No contest... Busters Verden!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#20 filmz-staermose 17 år siden

Hvorfor er der ikke en "Jeg synes ikke han laver gode film" eller en anden formulering af samme indhold. Havde der være det, var det der min stemme var landet. Har derfor undladt at stemme.

Skriv ny kommentar: