• Imperial
    24%
  • CinemaxX
    19%
  • Andet
    18%
  • Hjemmebiografen
    14%
  • Empire
    6%
  • Øst for Paradis
    5%
  • Grand Teatret
    2%
  • Falkoner
    2%
  • Palads
    2%
  • Atlas
    2%
  • Dagmar
    1%
  • Biffen
    1%
  • Café Biografen
    1%
  • Park Bio
    1%
  • Vester vov vov
    1%
  • Husets Biograf
    0%
  • Gloria
    0%
  • Reprise Teatret
    0%

Stemmer i alt: 1195

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 10 år siden

Prøv Atlas, Doom. Samme princip som cinemaxx, bare uden klovne, med mere plads og generelt ligner biografsalene heller ikke et eller andet junk fra Tjekkiet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 danish99 10 år siden

Atlas er seriøst en af se to bedste biografer, at mange stemmer på cinemaxx er nok fordi man ikke har været andre steder, for det er da en skod biograf ligesom palads.
King
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg tror også min stemme falder på Atlas.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

danish99 (42) skrev:
Atlas er seriøst en af se to bedste biografer, at mange stemmer på cinemaxx er nok fordi man ikke har været andre steder, for det er da en skod biograf ligesom palads.

Uenig. Alle sale i CinemaxX byder på høj kvali, og der er i det mindste ikke vold derude. Palads er en voldsborg med små tv-skærme fra 80'erne. Men friske pastelfarver, det skal de ha'
Doctor Doom. Læger uden grænser!
Gravatar

#45 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lord Beef Jerky (41) skrev:
Prøv Atlas, Doom. Samme princip som cinemaxx, bare uden klovne, med mere plads og generelt ligner biografsalene heller ikke et eller andet junk fra Tjekkiet.

Gid at jeg gad at jeg godt gad gide det. Men fra mit fort i Charlottenlund er der en kende for langt. Kinopalæet er mit game. Der er også konge bland-selv til 6 kr. oppe hos Hassan på Lyngby Hovedgade.
Doctor Doom. Læger uden grænser!
Gravatar

#46 BN 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (36) skrev:
Set ud fra biografoplevelsen alene:

CinemaxX og Kinopalæet på en delt 1. plads.

Der er langt til 3. pladsen, men en bio som Vester Vov Vov er jo hyggelig. Er dog ikke just konkurrent til de andre.

Efter at Imperial lavede deres sædeudskiftning for et årti siden, er den blevet lort med lort på. Jeg skyr den som pesten, da jeg ganske simpelt ikke kan sidde der med mine lange ben. Jeg føler mine knæ sidder i spænd mellem de gigantiske kopholdere.

Kinopalæet? Hvor spooky! Så kan vi have mødt hinanden i det virkelige liv. =:-o

Men god biograf-smag du har. :-)
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#47 Lord Beef Jerky 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (45) skrev:
Gid at jeg gad at jeg godt gad gide det. Men fra mit fort i Charlottenlund er der en kende for langt. Kinopalæet er mit game. Der er også konge bland-selv til 6 kr. oppe hos Hassan på Lyngby Hovedgade.

Atlas har popcorn med al mulig forskellig slags smag... Just sayin'.
Gravatar

#48 the_paki_don 10 år siden

Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv, når jeg læser en kommentar fra Danish99, som faktisk er, eller i hvert fald starter, positiv!

Sig mig... er det en sommer romance eller er det noget, vi kommer til at opleve mere af fra dig?
Gravatar

#49 Lord Beef Jerky 10 år siden

#48 hold da op, han er positiv overfor alt vedrørende Scott Adkins - du har bare glemt det.
Gravatar

#50 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lord Beef Jerky (47) skrev:
Atlas har popcorn med al mulig forskellig slags smag... Just sayin'.

Jeg er anti popcorn. Særligt hvis de har mærkelig smag. Så det afgør alt.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: