• Rocky
    51%
  • Million Dollar Baby
    18%
  • Raging Bull
    11%
  • The Fighter
    8%
  • Cinderella Man
    4%
  • En anden film
    3%
  • The Hurricane
    3%
  • Ali
    1%
  • When We Were Kings
    0%
  • The Boxer
    0%

Stemmer i alt: 340

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 rbh 8 år siden

The Champ fra 1979
Gravatar

#12 MadMartigan 8 år siden

Geekalot (8) skrev:
#5 ja ved det godt :) ligger enda på HBO, så har hvis ikke nogle undskyldninger mere hehe


Jeg har den enda på DVD, men ikke fået den set endnu :-/
I'm your huckleberry...
Gravatar

#13 Geekalot 8 år siden

Faldt isøvn til den i fredags, er stort set kun en sort/hvid film der kan holde mig vågen. Its a wonderful life :) men skal da have prøvet en eller anden igen med Raging bull :)
Gravatar

#14 Silver666 8 år siden

Geekalot (13) skrev:
Faldt isøvn til den i fredags, er stort set kun en sort/hvid film der kan holde mig vågen. Its a wonderful life :) men skal da have prøvet en eller anden igen med Raging bull :)
Jeg har nok set Raging Bull 3 gange i mit liv.
De to gange for at prøve at forstå hvad det er folk syntes er så fantastisk ved den film?
den tiltaler mig ikke keder mig
og Jake Lamotta er jo ikke en ret sympatisk mand.
Gravatar

#15 filmzkim 8 år siden

Raging Bull - Og De Niros absolut bedste præstation, hvis du spørger mig!
Fængselsscenen illustrerer glimrende hvorfor
Gravatar

#16 SublimeKen 8 år siden

Raging Bull!
Gravatar

#17 moulder666 8 år siden

Rocky for mig - dog ikke de første - den allersidste. Stallones absolut bedste skuespilspræstation i mine øjne og en glimrende og hjertevarm fortælling om en mand der tydeligvis har fået lidt for mange tæsk igennem tiden men stadig holder hovedet højt. Den perfekte afslutning på serien. (og derfor forstår jeg ikke, hvorfor de pinedød vil lave en efterfølger)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#18 Silver666 8 år siden

moulder666 (17) skrev:
Rocky for mig - dog ikke de første - den allersidste. Stallones absolut bedste skuespilspræstation i mine øjne og en glimrende og hjertevarm fortælling om en mand der tydeligvis har fået lidt for mange tæsk igennem tiden men stadig holder hovedet højt. Den perfekte afslutning på serien. (og derfor forstår jeg ikke, hvorfor de pinedød vil lave en efterfølger)
Det er ikke en efterfølger men en spin off.
Apollo Creeds søn er hovdepersonen og ikke Rocky.

Skriv ny kommentar: