• "Abernes planet"
    33%
  • "Ben-Hur"
    26%
  • Kender ham ikke
    21%
  • "De Ti Bud"
    8%
  • "Touch of Evil - Politiets blinde øje"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "The Omega Man"
    1%
  • "El Cid"
    1%
  • "Julius Caesar"
    1%
  • "Soylent Green"
    1%
  • "Airport '75"
    1%
  • "Major Dundee"
    0%
  • "Slaget om Midway"
    0%
  • "Jordskælv"
    0%

Stemmer i alt: 862

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Bruce 16 år siden

Hopper med på Touch of Evil.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 MadMartigan 16 år siden

#10# Rolig nu Michael Moore...

Stemte selv, Planeten, med aberne...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 16 år siden

#12 :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 moulder666 16 år siden

Har set et par stykker - Ben Hur, Abernes Planet og De Ti Bud, og der var Abernes Planet den mindst dårlige, så det blev den.

Dog synes jeg egentlig ikke, at nogen af de film er ret gode - der er de typiske ting der skærer i øjnene ved mig - replikker, der lyder som replikker, lidt for åbenlyse positurer når man afleverer en replik og lidt andet - og derfor har jeg svært ved at værdsætte dem!

Ikke dermed sagt, at jeg gerne vil have remakes af dem...Nårh nej, for sent! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#15 jessup 16 år siden

Den bedste film han har været med i er Touch of Evil, men resten er ikke synderlige gode film og han er en middelmådig skuespiller.
This is just until June
Gravatar

#16 evermind 16 år siden

"Bowling For Columbine" mangler tilsyneladende ...? :P

Så bliver det nok Abernes Planet. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17 Fynboen 16 år siden

Det er næsten lidt skræmmende hvor mange mennesker der tilsyneladende ikke har set en film med Heston... især når man tænker på hvilke storfilm han har medvirket i.
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#18 HonoDelLoce 16 år siden

Kunne vel også være fordi der findes folk, der savner muligheden "kan ikke lide Heston"..?

Personligt ved jeg da godt hvem Heston er - men har kun set "de to store", Abernes Planet og Ben-Hur, og ingen af filmene bed særlig meget i mig.. Abernes Planet var fin, men det var nu ikke Heston's skyld - ærlig talt gik han mig på nerverne filmen igennem..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 jessup 16 år siden

Heston er en udvandet Burt Lancaster - jeg kan ikke forestille mig andet end at Lancaster ville have været bedre i alle ovenstående film. Men heldigvis valgte han langt hen af vejen at lave bedre film.
This is just until June

Skriv ny kommentar: