• Titanic
    25%
  • Dirty Dancing
    15%
  • Pretty Woman
    14%
  • Grease
    14%
  • Ghost
    8%
  • Notting Hill
    8%
  • Anden film
    7%
  • Legendernes tid
    5%
  • Bridget Jones's Diary
    4%

Stemmer i alt: 2299

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg stemte Ghost, og indrømmet - det er lige så meget pga hvor utrolig påvirket jeg blev af den film som bette knejt.. Ham den skræmmende dude på togstationen.. For slet ikke at tale om helvedes sjæle-bringere.. FY FOR PY FOR!! jeg var bange ! :)

Købte filmen på BD og genså den for nylig.. Det var skægt hvordan det nu var de komiske aspekter i filmen, jeg holdt ved..

Og så er ler-scenen jo legendarisk!! :)

Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooa, my love... My darling! I hunger for your touch.......

Oh ja, jeg fik s'gu kyldegysninger da Righteous Brothers pludselig bare toner ud af højttalerne, der op til ellers er helt stille mens det ler-dreje-hjul-noget starter op..! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 Bruce 13 år siden

Gettysburg
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#23 dslacker 13 år siden

Det er måske mere en indy-film, men nu blev der jo hadet lidt på Aniston, så jeg vil da sige The Good Girl - hehe...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#24 BN 13 år siden

Kruse (18) skrev:
Der gik der nærmest helt BN i mit indlæg ;)

:-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 Kruse 13 år siden

Skeloboy (19) skrev:
#18 - men en romantisk komedie er vel ikke nødvendigvis det samme som en chick flick?

Nej, ikke nødvendigvis. Ligesom at jeg heller ikke vil sige at en film er en chick-flick bare fordi at den indeholder en stor del romantik.

Men de fleste af de romantiske komedier der konstant bliver spyttet ud vil jeg mene går under betegnelsen chick-flicks.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 Rubenz 13 år siden

For mig må det være Moulin Rouge, der er ikke noget der når Moulin Rouge til sokkeholderne når det kommer til Chick Flicks.

Det er vist også hvad man kalder en af mine quilty pleasures.

Edit: læste lige indlæggene igennem, The Notebook skal også have en særlig tanke fra mig.
Gravatar

#27 moulder666 13 år siden

Fuck - 29 minutter før mig! :-)

Moulin Rouge er nok den eneste film jeg er vild med, der kan komme i nærheden af at blive kaldt en chick flick!

Ellers havde jeg nok ledt efter en eller anden romantisk komedie - When Harry met Sally eller deromkring!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#28 IK 13 år siden

Når jeg hører begrebet ''Chick Flick'', kommer jeg i tanke om disse film: Mean Girls, Easy A, Clueless osv. Jeg valgte Titanic, fordi jeg mener den er den bedste af filmene, men synes heller ikke den og de andre ovenstående er 'Chick Flicks'.
Gravatar

#29 McPeter 13 år siden

Clueless - as if!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#30 Zaphix 13 år siden

Hos stort set alle de piger jeg har kendt, har favoritten enten været Dirty Dancing, eller Pretty Woman.
Hvorfor skal jeg ikke helt kunne sige, men stemte Pretty Woman.

Skriv ny kommentar: