-
The Dark Knight48%
-
Inception24%
-
Memento14%
-
The Prestige7%
-
Batman Begins6%
-
Insomnia1%
-
Following0%
Stemmer i alt: 2553
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Kruse 14 år siden
EDIT: I øvrigt så handler det ikke om forudsigelighed eller ej. The Prestige er et sublimt håndværk, med en fremragende fortalt historie og glimrende skuespil.
#12 filmz-T-bird 14 år siden
Batman Begins var en fremragende film, der endelig tog Batmans karakter alvorligt 9/10
The Dark Knight var en af de bedste og mest spændende film, jeg nogensinde har set. 10/10
Inception var også fantastisk. 10/10
#13 Hr. Nielsen 14 år siden
2. Inception 10/10
3. The Prestige 9-10/10
4. Batman Begins 9/10
5. Insomnia 8/10
6. Memento 8/10
Har ikke set Following (da jeg aldrig modtog den fra den kammerat der havde lovet at sende den til mig....You know who you are;)
#14 filmz-loke76 14 år siden
#15 filmz-T-bird 14 år siden
#16 Åkepool 14 år siden
"The Prestige" fandt jeg temmelig overvurderet, men den skal måske også ha' en chance til.
#17 moulder666 14 år siden
Hehe - det er skarp regnet ud! ;-)
Jeg kan egentlig sagtens følge din tankegang - en stor del af det fede ved Memento er jo fortællestilen og "twistet" til sidst - og når først man kender det, er der jo en stor del der ryger. Men i mine øjne er fortællingen bare så gennemført, at jeg kan gense den ofte og stadig hygge mig med det! :-)
#18 BN 14 år siden
Nej. Den kedede mig. Jeg synes, det er en irriterende tynd historie, og at STILEN (at historien fortælles baglæns) fylder mere end HISTORIEN. For mig virker filmen derfor mest af alt som en ren stiløvelse. Jeg fandt ikke historien spændende, så det havde heller ikke gjort nogen forskel, at den var blevet fortalt forlæns. (En sådan udgave ligger i øvrigt på Youtube.)
Men jeg har kun set filmen én gang - eller to gange, hvis vi tæller Youtube-udgaven med. Så måske skulle jeg give den en chance til. Det kan være, at jeg anden/tredje gang bedre kan abstrahere fra fortællestilen.
#19 tiany 14 år siden
2. Inception
3. The Prestige
4. Memento
5. The Dark Knight
Har kun set halvdelen af Insomnia og Following har jeg ikke set
#20 Kruse 14 år siden
Præcis om jeg har det med The Prestige :)